Գին՝ 36500դրամ
Էջերի քանակ՝ 73էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1417
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Ապահովագրական շուկայի առանձնահատկությունները և կառուցվածքը
1.1. Ապահովագրական շուկան որպես ֆինանսական շուկայի կարևոր հատված
1.2. Ապահովագրական շուկայի առանձնահատկությունը, կառուցվածքը և նշանակությունը
Գլուխ 2. Ապահովագրական շուկայում մարքեթինգային տեխնոլոգիաների ներդրման անհրաժեշտություն
2.1. Ապահովագրության և մարքեթինգի փոխազդեցության հիմնական եզրերը
2.2. Ապահովագրական շուկայում մարքեթինգային տեխնոլոգիաների ներդրման անհրաժեշտությունը
Գլուխ 3. ՀՀ ապահովագրական շուկայի ընթացիք իրավիճակը և մարքեթինգային տեխնոլոգիաների ներդրման անհրաժեշտությունը
3.1. ՀՀ ապահովագրական շուկայի ընթացիք իրավիճակի վերլուծությունը և մարքեթինգային տեխնոլոգիաների ներդրման մակարդակը ՀՀ ապահովագրական շուկայում
3.2. Մարքեթինգային տեխնոլոգիաների ներդրման հեռանկարները ՀՀ ապահովագրական շուկայում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հավելվածներ
Հատված
շուկայում
Գրականության ցանկ
1.ՀՀ օրենքը ապահովագրության մասին, 11 հունիսի, 2004թ, հոդված 5
2.ՀՀ քաղաքացիական օրենսգիրք Ը. Ը. Гвозденко, Основы страхование- М.: 1999
3.ՀՀ աահովագրական համակարգի հնարավոր զարգացումները 2013-2014թթ., Կենտրոնական բանկ, Երևան 2012
4.Ապահովագրական գործ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2007
5.Манэс А., Основы страхового дела, М., Анкил, 1992
6.Шварц Х.И. Правовое регулирование перевозок на автомобильном транспорте. М., 1966
7.Поршнев А.Г., Румянцева З.П., Соломатина Н.А. Управление организацией. – М.: ИНФРА-М, 2002г. – 669с.
8.Сербиновский Б.Ю., Гаркуша В.Н. Страховое дело: Учебное пособие для вузов, Ростов-н-Д.: Феникс, 2000г. – 315с.
…