Հասարակական կարծիք և PR

Գին՝ 2000դրամ
Էջերի քանակ՝ 10էջ
Քաղաքագիտություն և քաղ. տեխնոլոգիա
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 14334

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Մ.Մարգարյան,”Քաղաքական արդիականցման և զարգացման հիմնահարցեր”, Երևան, 2004
2. Белл Д., “Грядущее постиндустриальное общество”, Academia, 1999
3. Богданов Е.Н., Зазыкин В.Г., “Психологические основы <<Паблик Рилейшнз>>”, 2-е издание, Питер. Москва-Санкт-Питербург, 2004
4. Борисов Б.Л. “Технология рекламы иPR”, М., 2001
5. М.Кастельс.Информационная эпоха”, экономика, общество и культура, Пер с англ. О. Шкаратана, М 2001
6. История мировой журналистики, Ростов-на-Дону,2000
7. F.Siebert, T. Peterson, W. Schramn, ”Four Theories of the Press”, Urbana, 1956
Պատվիրել/