Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Վարդումյան Ս. և ուրիշներ, Ժամանակակից Մանկավարժական Մոտեցումներ. Տեսություններ, մեթոդներ, գնահատում, Երևան, 2005, էջ 11-12:
2. Լ. Շանթ, Երկեր (Կրթութիինը ընդհանրապէս), Պեյրութ, հ. 6, 1951, էջ 283:
3. Հանրակրթության պետական կրթակարգ, Միջնակարգ կրթության, Պետական չափորոշիչ, Երևան, 2004
4. З. Равкин, Конструктивно-генетическое исследование ценностей образования-одно из направлений развития современной отечественной педагогической теории. Образование: идеалы и ценности. Историко-теоретический аспект, 1995, с. 26:
2. Լ. Շանթ, Երկեր (Կրթութիինը ընդհանրապէս), Պեյրութ, հ. 6, 1951, էջ 283:
3. Հանրակրթության պետական կրթակարգ, Միջնակարգ կրթության, Պետական չափորոշիչ, Երևան, 2004
4. З. Равкин, Конструктивно-генетическое исследование ценностей образования-одно из направлений развития современной отечественной педагогической теории. Образование: идеалы и ценности. Историко-теоретический аспект, 1995, с. 26: