Գին՝ 45000դրամ
Էջերի քանակ՝ 90էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1446
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Ձեռնարկատիրության խթանման ֆինանսական մեթոդների տեսամեթոդական հիմքերը
1.1.Ձեռնարկատիրության էությունը և խթանման ֆինանսական աղբյուրները
1.2.Ժամանակակից տնտեսության մեջ ձեռնարկատիրության խթանման ֆինանսական մեթոդների դերն ու նշանակությունը
1.3.Ձեռնարկատիրության խթանման պետական և մասնավոր կառույցների առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. Ձեռնարկատիրության խթանման ժամանակակից ֆինանսական մեթոդների համեմատական վերլուծությունը
2.1. Արտասահմանյան երկրների ձեռնարկատիրության խթանման ֆինանսական մեթոդների վերլուծությունը և կիրառման հնարավորությունները ՀՀ-ում
2.2. Ձեռնարկատիրության խթանման անհրաժեշտությունը ՀՀ-ում ֆինանսական մեթոդների կիրառման համատեքստում
2.3. Հարկային քաղաքականության դերը ձեռնարկատիրության խթանման գործում
Գլուխ 3. ՀՀ-ում ձեռնարկատիրության խթանման ֆինանսական մեթոդների հիմնախնդիրների լուծման ուղիները
3.1. Ձեռնարկատիրության խթանման ֆինանսական մեթոդների հիմնախնդիրները ՀՀ-ում և դրանց լուծման ուղղությունները
3.2. Ձեռնարկատիրության խթանման ֆինանսական մեթոդների կատարելագործման ուղիները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հավելվածներ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1.Մարկոսյան Ա., Սաֆարյան Ռ., «Շուկայական տնտեսության հիմքունքները», Եր., Տիգրան Մեծ, 2002,
2.Բագրատյան Հ., Հայաստանը դարերի սահմանագծին։ Երևան, «Նաիրի» 2003,
3.Հարությունյան Դ., «Գործարարության ծավալման տնտեսական խթանները Հայաստանի Հանրապետությունում», Եր., 2007,
4.Հարությունյան Վ., Հարկային քաղաքականության և նրա կատարելագործման հիմնահարցերը Հայաստանի Հանրապետությունում։ Եր.,«Զանգակ 97»,
5.«Ավելացված արժեքի հարկի մասին» ՀՀ օրենք, ՀՀՊՏ 1997.06.21/14,
6.«Վարկային կազմակերպությունների մասին» ՀՀ օրենք, 2002թ.
7.«Շահութահարկի մասին» ՀՀ օրենք, ՀՀՊՏ 1997.12.03/27,
8.Փոքր և միջին ձեռնարկատիրությանը պետական աջակցության ծրագիր,
…