Գին՝ 5000դրամ
Էջերի քանակ՝ 25էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 14595
Բովանդակություն
1. Մեկնաբանեք մարդ հասկացության ժամանակակից մոտեցուները:
2. Թվարկեք մարդու հոգեկանի առանձնահատկությունները, բացատրեք յուրաքանչյուրը:
3. Ձեր կարծիքով, ինչպե՞ս են համադրվում մարդու մեջ անհատականն ու հասարակականը:
4. Ինչու՞մն է մարդու հակասականությունը:
5. Մեկնաբանեք Ն. Ա. Բերդյաևի հետևյալ արտահայտությունը.
6. Ինչո՞վ է պայմանավորված մարդու նկատմամբ այսքան սևեռուն հետաքրքրությունը ժամանակակից գիտության մեջ:
7. Անվանեք ժամանակակից գիտության այն բնագավառները, որոնք կառուցված են ճանաչողության մարդաբանական հիմքի վրա:
8. Բնութագրեք Կ. Դ. Ուշինսկու մարդաբանական հայացքները:
9. Ներկայացրեք Մ.Մոնտեսսորիի մարդաբանական հայացքները:
10. Ներկայացրեք այն հիմնական փիլիսոփայական–մարդաբանական գաղափարները, որոնք արտահայտվել են դաստիարակության և ուսուցման մասին անտիկ շրջանից մինչև մեր օրերը:
11. Ինչո՞վ է զբաղվել մանկաբանությունը: Ինչու ե՞ն այն համարում մանկավարժական մարդաբանության գիտական բնագավառներից մեկը:
12. Մեկնաբանեք մշակույթ հասկացությունը մանակավարժական մարդաբանության տեսանկյունից:
13. Մեկնաբանեք մշակույթի զարգացման և մարդու կայացման փոխկապվածությունը:
14. Ներկայացրեք մշակույթի և կրթության փոխկապվածությունը:
15. Բնութագրեք «անհատ», «անհատականություն», «անձնավորություն» հասկացությունները, դրանց տարբերությունները:
16. Ներկայացրեք «անձնավորություն» և «ես» կոնցեպցիայի հարաբերակցությունը:
17. Բացահայտեք «ես»-կոնցեպցիայի դրսևորումները մարդու անձի զարգացման գործընթացում:
18. Բնութագրեք անձի զարգացման տեսությունները:
19. Բնութագրեք հիմնական տարիքային ճգնաժամերը:
20. Ի՞նչ դեր է խաղում մանկության հինախնդիրը մանկավարժության մեջ մարդաբանական մոտեցումներ մշակելու գործընթացում:
21. Գտեք և ներկայացրեք կենսագրական պատմվածքներ, որոնք կարող են նյութ հանդիսանալ մանկավարժական մարդաբանության համար:
22. Ներկայացրեք տարբեր տարիքային խմբերի նորագոյացումները, առաջարկեք դրանց մանկավարժական աջակցման պայմաններ:
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ