Գին՝ 5000դրամ
Էջերի քանակ՝ 25էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 14608
Բովանդակություն
ՄԱՍ 1
Հասկացություն ներառական կրթության մասին
Ինչո՞ւ է պետք ներառումը
Պե՞տք է արդյոք աջակցել ներառական կրթությանը
Ներառական կրթության մասին թյուր պատկերացումներ և մտահոգություններ: Փաստարկներ դրանց դեմ
ՄԱՍ 2
Ի՞նչ ենք հասկանում «հատուկ կարիքներ» ասելով
Ինտեգրված կրթություն: Որն է տարբերությունը ինտեգրված և ներառական կրթության միջև
ՄԱՍ 3
Ներառական կրթության իրականացման իրավական նախադրյալները
ՄԱՍ 4
Ներառական կրթության ներդրման սկզբունքի վերածումը գործի
Գործնական խորհուրդներ և հանձնարարականներ
Գործոններ, որոնցով կարող է պայմանավորվել ներառական կրթության գործընթացի պլանավորումը
ՄԱՍ 5
Պլանավորում, գնահատում, դիտարկում
Անհատական ուսումնական պլան (ԱՈՒՊ)
Ծանոթացում ԿՉԳԻԺ (SMART IEPs)` ԱՈԻՊ-ներին
Առաջընթացի չափում և վերահսկում
Ուսուցման մեթոդներ
Ովքե՞ր պետք է աշխատեն ներառված աշակերտների հետ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ