Մանկավարժական հետազոտության մեթոդաբանությունը

Գին՝ 23000դրամ
Էջերի քանակ՝ 117էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 14611

Բովանդակություն

Ի՞նչ է մեթոդաբանությունը, ինչու՞ է կարևոր մեթոդաբանական գիտելիքների իմացությունը մանկավարժական հետազոտություն իրականացնելիս:
Որո՞նք են մեթոդաբանության խնդիրներն ու գործառույթները:
Բնութագրե՛ք գիտական հետազոտության, զգայական-էմպիրիկ ճանաչողության և պրակտիկ գործունեության տարբերությունները, բերե՛ք օրինակներ:
Ներկայացրե՛ք մանկավարժական հետազոտություններն ըստ բնույթի և բովանդակության:
Որո՞նք են անհատական և կոլեկտիվ գիտական գործունեության առանձնահատկությունները:
Բնութագրե՛ք մանկավարժական հետազոտության գիտական հասկացությունները:
Գիտական հետազոտության մեջ ինչու՞ է կարևոր հիմնավորել նպատակի, վարկածի, խնդիրների, գիտական նորույթի, պաշտպանությանը ներկացվող դրույթների, եզրակացությունների տրամաբանական կապն ու փոխպայմանավորվածությունը:
Ինչի՞ հիման վրա են դասակարգվում մանկավարժական հետազոտության մեթոդները:
Որո՞նք են ճանաչողության ընդհանուր գիտական տրամաբանական մեթոդները, ո՞ր մեթոդներն են իմաստային-տրամաբանական տեսանկյունից փոխկապված:
Հիմնավորե՛ք մոդելավորման արդյունավետությունը մանկավարժական հետազոտություններում:
Ինչու՞ է մոդելն ուսումնասիրման համար ավելի հարմար, մոդելավորման ի՞նչ ձևեր գիտեք:
Որո՞նք են մանկավարժական հետազոտության էմպիրիկ մեթոդները, ինչու՞ են կոչվում էմպիրիկ:
Կազմե՛ք մանկավարժական իրավիճակի, գործընթացի, երևույթի դիտման ծրագիր, անցկացրե՛ք դիտում, որոշե՛ք նպատակները, արձանագրե՛ք տվյալները, կառուցե՛ք գնահատողական սանդղակներ:
Պլանավորե՛ք զրույց` ըստ նախօրոք սահմանված հարցերի:
Մշակե՛ք բաց, փակ, կիսափակ հարցաթերթիկների նմուշներ` պահպանելով դրանց կազմմանը ներկայացվող հիմնական պահանջները:
Բնութագրե՛ք հարցազրույցի և անկետայի տարբերությունը, հիմնավորե՛ք հարցման այս կամ այն ձևի առավելությունը և թերությունը:
Պլանավորե՛ք և անցկացրե՛ք սոցիոչափում Ձեր ուսումնական խմբում, կազմե՛ք սոցիոչափման աղյուսակ (սոցիոմատրիցա) և սոցիոգրամա, վերլուծե՛ք հարցման արդյունքները և համապատասխան եզրակացություններ արեք:
Որո՞նք են դիդակտիկական թեստերի առանձնահատ¬կությունները, դրական և բացասական կողմերը:
Ի՞նչն է ապահովում թեստի հուսալիությունն ու հավաստիությունը:
Հիմնավորե՛ք մանկավարժական գիտամեթոդական գրականության, արխիվային նյութերի ուսումնասիրման մեթոդների կարևորությունը մանկավարժական հետազոտություններում:
Թվարկե՛ք մանկավարժական այն փաստաթղթերը, որոնց ուսումնասիրումը հետազոտական ծավալուն նյութ է պարունակում:
Ներկայացրե՛ք մանկավարժական առաջավոր փորձի գնահատման չափանիշները:
Բնութագրե՛ք Ձեզ ծանոթ դասավանդողի նորարարական փորձը, վերլուծե՛ք նրա առաջավոր փորձի հիմնական բաղադրատարրերը, բերե՛ք առաջավոր փորձի այլ օրինակներ:
Ո՞րն է մանկավարժական գիտափորձի հիմնական նպատակը, բնութագրե՛ք գիտափորձի փուլերը, փորձարարական խմբերի ձևավորման սկզբունքները:
Հիմնավորե՛ք բնական գիտափորձի առավելությունը լաբորատոր գիտափորձի նկատմամբ:
ԲԱԺԻՆ 5
Որո՞նք են գիտական ճանաչողության հիմնական հասկացությունները, բնութագրե՛ք մտածողությունը, դատողությունը, ըմբռնումը, հասկացողությունը, ներըմբռնումը:
Բնութագրե՛ք մանկավարժական հետազոտության տեսական մեթոդները, հիմնավորե՛ք դրանց կիրառման կարևորությունը:
Մանկավարժագիտության ո՞ր բնագավառների հետազոտություններում են հատկապես կիրառվում պատմահամեմատական մեթոդները:
Դիտարկե՛ք պատմական տարբեր ժամանակա¬շրջանների (հնագույն, հին, միջին, նոր, նորագույն) կրթական համակարգեր կամ հայեցակարգեր, պատմահամեմատական մեթոդների միջոցով բացահայտե՛ք կրթության զարգացման միտումները և հիմնավորե՛ք դրական առաջընթացը համաշխարհային մշակույթի համատեքստում:
Հակիրճ բնութագրե՛ք մաթեմատիկական և վիճակագրական մեթոդները, որևէ մեթոդի կիրառմամբ մշակե՛ք էմպիրիկ ճանապարհով ստացված տվյալները:
Որո՞նք են մանկավարժական հետազոտության մեթոդիկայի բաղադրատարրերը:
Ինչու՞ է կարևոր մանկավարժական հետազոտության մեթոդիկայի մշակումը
Բնութագրե՛ք մանկավարժական հետազոտության իրականացման փուլերն ըստ հաջորդականության
Ձևակերպե՛ք գիտական հետազոտության թեմա, որոշե՛ք հիմնախնդիրը, նպատակը, օբյեկտը, առարկան, խնդիրները, առաջադրե՛ք վարկածը, ձևակերպե՛ք եզրակացությունները, ներկայացրե՛ք օգտագործված գրականության ցանկը:
Որտե՞ղ և ինչպե՞ս է իրականանում հետազոտության արդյունքների փորձաքննությունը:
Բնութագրե՛ք գիտական հետազոտության արժանահավատության և հիմնավորվածության չափանիշները:
Ի՞նչն է ապահովում գիտական հետազոտության` պրակտիկայում ներդրման արդյունավետությունը:
Գիտական հետազոտության արդյունքների ձևակերպումը
Թվարկե՛ք գիտական հետազոտության տեսակները` ըստ արդյունքների ձևակերպման, բնութագրե՛ք դրանց առանձնահատկությունները, լեզվաոճական կողմին ներկայացվող պահանջները:
Բնութագրե՛ք հետազոտողի անձնային, մասնագիտական, իմացական, բարոյակամային որակները:

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

Պատվիրել/