Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Գրիգորյան, Մարքեթինգային ընթացակարգերը արտաքին շուկա դուրս գալու գործընթացում (ՀՀ նյութերով), թեկնածուական ատենախոսություն, Երևան, ՀՊՏՀ, 2006,
2. Դարբինյան Ա. Վ., Հայաստանը միջազգային տնտեսական ինտեգրացման գործընթացում, Երևան, «Պետական ծառայություն», 2000
3. Հաստեդ Ս., Մելվին Մ. Միջազգային տնտեսագիտություն, հատոր 2, Միջազգային առևտուր, Երևան, «Գիտանք», 2001
4. Հովակիմյան Ա. Մ., Միջազգային տնտեսական հարաբերություններ, Երևան, «Հայաստան», 2002
5. Ղուշչյան Հ. Բ., Շուկայական տնտեսության ժամանակակից հարցերը, դասախոսություններ, Եր., «Տնտեսագետ», 1995
6. Մակրոտնտեսական կարգավորում, ուսումն. ձեռնարկ, գլխ. խմբագիր Ղուշչյան Հ. Բ., Եր., «Տնտեսագետ», 2003
7. Մարկոսյան Ա., Հախվերդյան Դ., Նազարյան Գ., Հայաստանը միջազգային տնտեսական հարաբերությունների համակարգում, Եր., «ԱՌՏ», 2002
8. Տիգրանյան Ի. Տ., ՀՀ արտաքին շուկաների ընդլայնման ուղիները, Պայմանագրային գիտահետազոտական աշխատանքների կատարման հաշվետվություն, ԵՊՏԻ, Երևան, 2000
9. Авдокушин Е. Ф., Международные экономические отношения, Москва, “Юристь”, 1999
…