Հատված
Առևտրային կազմակերպության մարքեթինգային կառավարումն ընդգրկում է ընկերության գործունեության բոլոր ոլորտները: Մարքեթինգային կառավարման ներդրման համակարգի նպատակն է կառուցել ռացիոնալ պլանավորված և կազմակերպված համակարգ, որը թույլ է տալիս արձագանքել շուկայական պայմանների փոփոխություններին՝ բիզնես գործընթացների ներքին փոփոխականների վրա կառավարման ազդեցության միջոցով: Ըստ այդմ էլ առևտրում այդ գործընթացները բաժանվում են առևտրայինի և տեխնոլոգիականի, և ապահովում են առևտրային կազմակերպության կողմից իր գործառույթների արդյունավետ իրականացումը՝ ինտեգրացիոն փոխգործակցության հիման վրա:
Գրականության ցանկ
- Ասատրյան Շ.Ս., Մերչանդայզինգի ներդրման հիմնախնդիրները ՀՀ առեվտրային կազմակերպություններում, ՀՀ ԳԱԱ ԳԿՄԿ կառավարում մասնագիտությամբ մագիստրատուրայի ուսանող, Էջ 212
- Հ․ Երիցյան, Վիզուալ մերչենդայզինգի առանձնահատկությունները և կանոնները, «Եվրոպական համալսարան» գիտական հոդվածների ժողովածու, 2022թ․,
- Березина Е.А. Принципы осуществления мерчандайзинговой деятельности // Проблемы современной науки и образования, 2015. № 10 (28). С. 72-74.
- Брайан, Трейси Эффективные методы продажи по Брайану Трейси / Трейси Брайан. — М.: Попурри, 2015. — 389 c
- Бузукова Е., Сысоева С.; Мерчендайзинг; –Питер, 2008. – 100-113с.
- Бушуева Л.И. Методы прогнозирования объемов продаж//Маркетинг в России и за рубежом. – 2014, с. 25
- Завадский М. Мастерство продажи. – СПб.: Питер, 2011, с. 41
- Катаева Н.Н. Подходы к оценке эффективности мерчандайзинга // Экономика и социум, 2015. — № 2(11). — 610 с
- Лисеннинкова Л.Н., Смолина О. А.; Основы мерчендайзинга; учебное пособие- Челябинск, 2007 – 3-7с.
- Макашов Д., Мерчендайзинг, Искусство сбыта товара, https://studbooks.net/24821/ekonomika/literatura,
- ….