Հատված
Հասարակական կյանքում ծավալվող սոցիալ-քաղաքական, տնտեսական, բարոյական ու արժեքային փոփոխությունները նոր խնդիրներ են առաջադրում հանրակրթական դպրոցին՝ կապված աճող սերնդի քաղաքացիական դաստիարակությանը, նրանց արժեհամակարգի, քաղաքացիական դիրքորոշման ձևավորմանը: Դաստիարակությունը պետք է լինի ոչ միայն համապարփակ, այլև ներդաշնակ։ Սա նշանակում է, որ անձի բոլոր կողմերը պետք է ձևավորվեն միմյանց հետ սերտ կապի մեջ:
Գրականության ցանկ
- Ասատրյան Զ., Տարրական կրթության մանկավարժություն, ուսումնամեթոդական ձեռնարկ (դասախոսությունների ժողովածու), Եր., «Տիգրան Մեծ», 2017:
- Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2006:
- Ես և շրջակա աշխարհը: Հանրակրթական դպրոցի 2-րդ դասարանի դասագիրք/ Ն. Թորոսյան, Լ. Ալեքսանյան, Եր.: Աստղիկ գրատուն, 2014:
- Ես և շրջակա աշխարհը: Հանրակրթական դպրոցի 3-րդ դասարանի դասագիրք, Երևան, Աստղիկ գրատուն, 2008:
- Ես և շրջակա աշխարհը: Հանրակրթական դպրոցի 4-րդ դասարանի դասագիրք, Երևան, Աստղիկ գրատուն, 2012:
- Երաժշտություն 3-րդ դաս. դասագիրք/Յու. Յուզբաշյան, Ա.Փահլևանյան, Երևան, Զանգակ – 97, 2008:
- Խոսք և հաղորդակցություն Թերզյան Գ., Թորոսյան Կ., Երևան, 2017:
- «Կրթության մասին» ՀՀ օրենք:
- Հանրակրթական դպրոցի տնօրենի ուղեցույց /պրակ 1/, կրթակարգ, Երևան, 2004:
- Մկրտչյան Մ., Հանրակրթության կազմակերպման հիմնահարցերը, «Նորավանք» ԳԿՀ տեղեկագիր, թիվ 3, 2006:
- Շմակով Ս. Ա., Քաղաքացի լինել պարտավոր ես, Երևան, 1984
- ….