Հատված
Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի ազատականացումը, ինչպես և տնտեսության գլոբալացումը, համաշխարհային միտումներ են և, ըստ այդմ էլ, այլընտրանք չունեն: Սակայն Հայաստանի պարագայում դա պայմանավորված է ոչ միայն ներքին կարողություններով (հաշվի առնելով ազգային ավիափոխադրողների զարգացման մակարդակը), այլև արտաքին տարածաշրջանային իրավիճակով՝ հաշվի առնելով ազգային անվտանգության խնդիրները: Ավելին, ակնհայտ է, որ ավիացիայի զարգացումը զգալի ազդեցություն կունենա ցանկացած պետության։
Գրականության ցանկ
- Եղիազարյան Ք., «Օդային տրանսպորտի համաշխարհային շուկայի զարգացման հիմնական միտումները և արդի կառուցվածքային վերափոխումները», «Այլընտրանք» գիտական հանդես, Հունվար – Մարտ 2016, էջ 381:
- Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը, 2019-2022թթ, վիճակագական տեղեկագրեր https://armstat.am/file/article/sv_12_19a_124.pdf , https://armstat.am/file/article/sv_12_20a_124.pdf , https://armstat.am/file/article/sv_12_21a_124.pdf, https://armstat.am/file/article/sv_11_22a_124.pdf
- ՀՀ արտաքին և փոխադարձ առևտուրն ըստ տրանսպորտի տեսակների, https://www.petekamutner.am/Content.aspx?itn=csCIForeignTradeByTransportTypes
- Бордунов В.Д., Международное Воздушное Право, Москва 2007г., էջ 161-165:
- Грязнов В.С., Международные авиаперевозки, М. 1982 г., էջ 121:
- Гудин Ю.Г. Международные транспортные операции: учебные материалы ВГУЭС. 5 марта.
- Осторожно: критический период впереди. Журнал «Америка». 2001г. авг. с. 6.
- IATA, Novel Coronavirus (Covid-19): Dangerous goods (including alcohol based sanitizers) guidelines for Operators – 07 March, 2020, https://www.iata.org/contentassets/90f8038b0eea42069554b2f4530f49ea/covid-19-dangerous-goods-guidance.pdf
- ICAO Doc 9626/ Руководство по регулированию международного воздушного транспорта. Второе издание, 2004 г.:
- ICAO Doc 9819 ATConf/5 2003 ՛՛Доклад Всемирной авиатранспортной конференции. Монреаль, 24-28 марта 2003 г.:
- ….