Հատված
Ցանկացած երկրի յուրաքանչյուր ոլորտում մրցունակության կարեւոր պայմանը մրցակցային առավելությունների առկայությունն է, այսինքն` յուրահատուկ նյութական և ոչ նյութական ակտիվների տիրապետում, որոնք ռազմավարական մեծ նշանակություն ունեն բիզնեսում և հնարավորություն են ընձեռում հաղթել մրցակցային պայմաններում: Որպեսզի կազմակերպությունը դառնա առաջատարն ապրանքային շուկայում, անհրաժեշտ է, որ այն առաջ անցնի իր մրցակիցներին նոր ապրանքների արտադրության ու իրացման համակարգում, նոր գների սահմանման և ծախսերի կրճատման հարցում: Հենց այս պատճառով էլ մրցունակությունը չունի մշտական բնույթ ևժամանակի ընթացքում մրցակիցների նկատմամբ առավելությունները կարող են անհետանալ և արտաքին և ներքին գործոնների ազդեցությամբ: Մրցունակ արտադրությունն այն է, որը իր մրցակիցների նկատմամբ օժտված է ավելի բարձր հատկություններով, որոնք ձեռք են բերվել բարձր պահանջարկի հետեւանքով: Այս կարգախոսով է առաջնորդվում նաև Սպայկա ընկերությունըն իր գործունեության ընթացքում:
Գրականության ցանկ
- «Մեգա Ֆուդ» ընկերության 2022թ.-ի ֆինանսական հաշվետվություններ և աուդիտի եզրակացություն
- Ա. Հ. Արշակյան, «Տնտեսական մրցակցության համակարգը շուկայական էկոնոմիկայում», Երևան 1997,
- Ձեռներեցի սեղանի գիրքը, Երևան, Տնտեսագետ, 1997թ.
- Մենեջմենթի ուսումնական ձեռնարկ Յու. Սուվարյանի խմբագրությամբ, Երևան 2009թ.
- Կոմերցիայի հիմունքներ ուսումնական ձեռնարկ Ս. Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, Երևան 2003թ.
- Տնտեսագիտության տեսություն, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009.
- Азоев, Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г. Л. Азоев — Москва:ЦЭИМ, 2013.-208 с.
- Аакер, Д. Стратегическое рыночное управление. — 6-е изд. / Д. Аакер. – Санкт-Петербург: Питер, 2011. — 496 с., c 35
- Воронов, А. Устойчивое развитие предприятия как стратегическая цель маркетинга / А. Воронов, С. Рубанов // Маркетинг. — 2010. — № 3. — С. 31- 37.
- Портер, М. Конкуренция: учебное пособие/ М. Портер. – Москва: Вильямс, 2012. – 495 с., c 47
- …