ՄԵԳԱ ՖՈՒԴ ՍՊԸ-ի մրցակցային միջավայրի ռազմավարական վերլուծություն

Գին՝ 20000դրամ
Էջերի քանակ՝ 40էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 16352

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

1.1 Կազմակերպության մրցակցության և մրցակցային միջավայրի վրա ազդող գործոնները

1.2 Կազմակերպության մրցակցային միջավայրի վերլուծության մեթոդները

1.3 Մրցակցային միջավայրի վերաբերյալ տեղեկատվության հավաքագրման մեթոդները և աղբյուրները

ԳԼՈՒԽ 2. «ՄԵԳԱ ՖՈՒԴ» ՍՊԸ-Ի ՄՐՑԱԿՑԱՅԻՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ԿԱՏԱՐԵԼԱԳՈՐԾՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ

2.1 «Մեգա ֆուդ» ՍՊ ընկերության կազմակերպատնտեսական գործունեության ընդհանուր բնութագիրը

2.2 «Մեգա Ֆուդ» ՍՊ ընկերության մրցակցային միջավայրի վերլուծություն

2.3 «Մեգա Ֆուդ» ընկերության մրցակցային միջավայրի վերլուծության կատարելագործման ուղիները

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՕԳՏԱԳՈՐԾԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Ցանկացած երկրի յուրաքանչյուր ոլորտում մրցունակության կարեւոր պայմանը մրցակցային առավելությունների առկայությունն է, այսինքն` յուրահատուկ նյութական և ոչ նյութական ակտիվների տիրապետում, որոնք ռազմավարական մեծ նշանակություն ունեն բիզնեսում և հնարավորություն են ընձեռում հաղթել մրցակցային պայմաններում: Որպեսզի կազմակերպությունը դառնա առաջատարն ապրանքային շուկայում, անհրաժեշտ է, որ այն առաջ անցնի իր մրցակիցներին նոր ապրանքների արտադրության ու իրացման համակարգում, նոր գների սահմանման և ծախսերի կրճատման հարցում: Հենց այս պատճառով էլ մրցունակությունը չունի մշտական բնույթ ևժամանակի ընթացքում մրցակիցների նկատմամբ առավելությունները կարող են անհետանալ և արտաքին և ներքին գործոնների ազդեցությամբ: Մրցունակ արտադրությունն այն է, որը իր մրցակիցների նկատմամբ օժտված է ավելի բարձր հատկություններով, որոնք ձեռք են բերվել բարձր պահանջարկի հետեւանքով: Այս կարգախոսով է առաջնորդվում նաև Սպայկա ընկերությունըն իր գործունեության ընթացքում:

Գրականության ցանկ

  1. «Մեգա Ֆուդ» ընկերության 2022թ.-ի ֆինանսական հաշվետվություններ և աուդիտի եզրակացություն
  2. Ա. Հ. Արշակյան, «Տնտեսական մրցակցության համակարգը շուկայական էկոնոմիկայում», Երևան 1997,
  3. Ձեռներեցի սեղանի գիրքը, Երևան, Տնտեսագետ, 1997թ.
  4. Մենեջմենթի ուսումնական ձեռնարկ Յու. Սուվարյանի խմբագրությամբ, Երևան 2009թ.
  5. Կոմերցիայի հիմունքներ ուսումնական ձեռնարկ Ս. Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, Երևան 2003թ.
  6. Տնտեսագիտության տեսություն, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009.
  7. Азоев, Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г. Л. Азоев — Москва:ЦЭИМ, 2013.-208 с.
  8. Аакер, Д. Стратегическое рыночное управление. — 6-е изд. / Д. Аакер. – Санкт-Петербург: Питер, 2011. — 496 с., c 35
  9. Воронов, А. Устойчивое развитие предприятия как стратегическая цель маркетинга / А. Воронов, С. Рубанов // Маркетинг. — 2010. — № 3. — С. 31- 37.
  10. Портер, М. Конкуренция: учебное пособие/ М. Портер. – Москва: Вильямс, 2012. – 495 с., c 47
Պատվիրել/