Հատված
Շուկայական հարաբերությունների զարգացման ներկա փուլում վաճառքի խթանումը կարևոր դեր է խաղում ցանկացած ձեռնարկության հաջողության համար: Ժամանակակից շուկան սպառողական շուկա է, ինչը նշանակում է, որ շատ կազմակերպություններ կարող են և բախվում են խնդիրներ ապրանքների և ծառայությունների վաճառքի հետ կապված: Ավելի քան երբևէ, արտադրողներն այժմ ճնշման տակ են՝ գտնելու վաճառքը մեծացնելու նոր և արդյունավետ ուղիներ: Դրա համար ձեռնարկությունները դիմում են որոշակի միջոցների, որոնց թվում ամենակարևորներից մեկը վաճառքի խթանումն է:
Գրականության ցանկ
- Արշակյան Ք. Մարքեթինգ և կառավարում.- Եր.: Կրթության ազգային ինստիտուտ
- Զաքարյան Ա.Ե., Սահակյան Շ. Ս., Գրիգորյան Ա. Վ., Ղուկասյան Ն. Ժ., Սահակյան Լ. Շ. Խմբ.՝ Ա. Ե. Զաքարյան Մարքեթինգի հիմունքներ: Ուսումնական ձեռնարկ/- Եր.: Տնտեսագետ, 2013. – 702 էջ
- Березин И. Рынок маркетинговых исследований и консалтинга: состояние, проблемы, перспективы. // Практический маркетинг. – 2011.- № 2.Бурдье П. Социология политики. — М., 1993
- Блинов А. Территориальный маркетинг и управление развитием муниципального образования // Марке тинг. — — № 4
- Дубрович М. Основы маркетинга.- М: Новое знание, — 2004.
- Экономический интернет-журнал [Электронный ресурс] // Маркетинг/ Организация маркетинговой службы в организации. –М.: «Nota Bene». – Режим доступа к сайту: http://nbene.narod.ru/market/fmarkethtm
- Энциклопедия Экономиста [Электронный ресурс] // Маркетинг/ Основы маркетинга. – М.: «Grandars.ru».- Режим доступа к сайту:
- Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. – М.: Инфра-М, 2007. — 496 с
- Нагапетьянца Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. М.: Вузовский учебник, 2007. — 272 с.
- ОСНОВЫ МАРКЕТИНГА: Учебник. М.: Издательство «Финпресс», 1999. — 656 с
- The Practice of Management (1954). Русскоязычное издание: Практика менеджмента. — М.: «Манн, Иванов и Фербер», 2015. — 416 с.
- ….