Իրացման համակարգերի կատարելագործման խնդիրները «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի օրինակով

Գին՝ 30500դրամ
Էջերի քանակ՝ 61էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 16354

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Կազմակերպության իրացման համակարգի մոդելները

1.1. Իրացումը որպես կազմակերպության գործունեության առանցքային ուղղություն

1.2. Իրացման համակարգի մոդելների առանձնահատկությունները կազմակերպական տարբեր կառուցվածքների պայմաններում

Գլուխ 2. Իրացման համակարգերի միջազգային մոդելների ուսումնասիրությունը

2.1. Իրացման համակարգի միջազգային մոդելների վերլուծությունը

2.2. Իրացման համակարգերի ազդեցությունը կազմակերպության արդյունավետության բարձրացման համատեքստում

Գլուխ 3. Իրացման համակարգի կատարելագործման հնարավորությունները «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ում

3.1. «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի տնտեսական գործունեությունւը․ իրացման բաժնի կառուցվածքն ու խնդիրները

3.2. «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի իրացման համակարգի կատարելագործման ուղղությունները

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Շուկայական հարաբերությունների զարգացման ներկա փուլում վաճառքի խթանումը կարևոր դեր է խաղում ցանկացած ձեռնարկության հաջողության համար: Ժամանակակից շուկան սպառողական շուկա է, ինչը նշանակում է, որ շատ կազմակերպություններ կարող են և բախվում են խնդիրներ ապրանքների և ծառայությունների վաճառքի հետ կապված: Ավելի քան երբևէ, արտադրողներն այժմ ճնշման տակ են՝ գտնելու վաճառքը մեծացնելու նոր և արդյունավետ ուղիներ: Դրա համար ձեռնարկությունները դիմում են որոշակի միջոցների, որոնց թվում ամենակարևորներից մեկը վաճառքի խթանումն է:

Գրականության ցանկ

  1. Արշակյան Ք. Մարքեթինգ և կառավարում.- Եր.: Կրթության ազգային ինստիտուտ
  2. Զաքարյան Ա.Ե., Սահակյան Շ. Ս., Գրիգորյան Ա. Վ., Ղուկասյան Ն. Ժ., Սահակյան Լ. Շ. Խմբ.՝ Ա. Ե. Զաքարյան Մարքեթինգի հիմունքներ: Ուսումնական ձեռնարկ/- Եր.: Տնտեսագետ, 2013. – 702 էջ
  3. Березин И. Рынок маркетинговых исследований и консалтинга: состояние, проблемы, перспективы. // Практический маркетинг. – 2011.- № 2.Бурдье П. Социология политики. — М., 1993
  4. Блинов А. Территориальный маркетинг и управление развитием муниципального образования // Марке тинг. — — № 4
  5. Дубрович М. Основы маркетинга.- М: Новое знание, — 2004.
  6. Экономический интернет-журнал [Электронный ресурс] // Маркетинг/ Организация маркетинговой службы в организации. –М.: «Nota Bene». – Режим доступа к сайту: http://nbene.narod.ru/market/fmarkethtm
  7. Энциклопедия Экономиста [Электронный ресурс] // Маркетинг/ Основы маркетинга. – М.: «Grandars.ru».- Режим доступа к сайту:
  8. Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. – М.: Инфра-М, 2007. — 496 с
  9. Нагапетьянца Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. М.: Вузовский учебник, 2007. — 272 с.
  10. ОСНОВЫ МАРКЕТИНГА: Учебник. М.: Издательство «Финпресс», 1999. — 656 с
  11. The Practice of Management (1954). Русскоязычное издание: Практика менеджмента. — М.: «Манн, Иванов и Фербер», 2015. — 416 с.
  12. ….
Պատվիրել/