Հատված
Գործարար զբոսաշրջության ոլորտը անմիջականորեն կապված է երկրի տնտեսական վիճակի, երկրում ներդրումային բարենպաստ միջավայրի, երկրի բրենդի (ինչպես նաև՝ առանձին քաղաքների բրենդի) հետ: Ներդրումային միջավայրը անմիջականորեն կապված է պետության կողմից վարվող հարկաբյուջետային քաղաքականության հետ: Այս ամենը ենթադրում է առաջին հերթին պետական հատվածի կողմից տարբեր ծրագրերի իրականացում, ինչպես նաև՝ պետության կողմից իրականացվող մարքեթինգային միջոցառումներ, վերջինիս իրականացման համար պետական բյուջեից տրամադրվող ֆինանսական միջոցներ: Պետական հատվածը անհրաժեշտության դեպքում պետք է օժանդակի մասնավոր հատվածին այս կամ այն ծրագիրը կամ նախաձեռնությունը իրականացնելու համար:
Գրականության ցանկ
- Զբոսաշրջության զարգացման հայեցակարգ, 2020թ.
- Հաշվետվություն 2021թ. ՀՀ սահմանային անցման կետերում միջազգային այցելությունների վերաբերյալ ընտրանքային հետազոտության արդյունքների մասին, Եր., 2022,
- Հաշվետվություն 2022թ. ՀՀ սահմանային անցման կետերում միջազգային այցելությունների վերաբերյալ ընտրանքային հետազոտության արդյունքների մասին, Եր., 2023,
- ՀՀ սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2020թ. հունվար-դեկտեմբերին, Եր., 2021թ.
- ՀՀ սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2021թ. հունվար-դեկտեմբերին, Եր., 2022թ.,
- ՀՀ սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2022թ. հունվար-դեկտեմբերին, Եր., 2023թ.,
- ՀՀ օրենքը Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին 17.12.2003
- ….