ՀՀ արտագնա զբոսաշրջության կազմակերպման աշխարհագրական առանձնահատկությունները

Գին՝ 34000դրամ
Էջերի քանակ՝ 68էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 16384

Բովանդակություն

Ներածություն

ԳԼՈՒԽ 1. ԱՐՏԱԳՆԱ ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՆ ՈՐՊԵՍ ԱԶԳԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍ

1.1.      Միջազգային զբոսաշրջության ոլորտում շուկայական հարաբերությունների իմաստն ու բովանդակությունը

1.2.      Առաջարկն ու պահանջարկն արտագնա զբոսաշրջության շուկայում

1.3 Արտագնա զբոսաշրջության շուկայում արդյունավետ փոխգործակցության մոդելները

ԳԼՈՒԽ 2 ՀՀ ԱՐՏԱԳՆԱ ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՅԻ ԱՐԴԻ ՎԻՃԱԿԸ

2.1. Արտագնա զբոսաշրջության եվրոպական ուղղությունները ՀՀ-ում

2.2.      Արտագնա զբոսաշրջության ասիական ուղղությունները ՀՀ-ում

2.3.      Արտագնա զբոսաշրջության ամերիկյան ուղղությունները ՀՀ-ում

ԳԼՈՒԽ 3. ՀՀ ԱՐՏԱԳՆԱ ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՅԻ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐԻ ՈՒՂԻՆԵՐԸ

3.1. ՀՀ-ում ժամանակակից արտագնա զբոսաշրջության շուկայի հիմնախնդիրները

3.2. Արտագնա զբոսաշրջության զարգացման տեսլականը ՀՀ-ում

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Զբոսաշրջությունը բոլորին հայտնի երևույթ է: Բոլոր ժամանակներում մեր մոլորակը հատել են շատ ճանապարհորդողներ, սա­կայն միայն վերջին ժամանակներում է զբոսաշրջությունը դարձել որպես մարդ­կային գործունեության առանձին ոլորտ: Զբոսաշրջությունը համեմատաբար երիտա­սարդ ֆենոմեն է, որը սակայն ունի դեռևս հնագույն ժամանակներից եկող արմատներ: Մենք անցել ենք շուկայական տնտեսության այն ժամանակ, երբ միջազգա­յին շուկայում տեղի էին ունեցել արդեն էական փոփոխություններ զբոսաշրջության ոլորտում: Զբոսաշրջությունը ամբողջ աշխարհում դարձել է տնտեսական ամենա­կարևոր ճյուղերից մեկը, իսկ որոշ զարգացող երկրների համար նրանց գոյության նախապայմանն է (Թաիլանդ, Կիպրոս և այլն):

Գրականության ցանկ

  1. Դուրգարյան Է.Ռ., Թորոսյան Մ.Մ. Զբոսաշրջության տարածքային կազմակերպման վրա ազդող գործոնները, Կրթությունը և գիտությունը Արցախում, 3-4, Երևան 2014:
  2. Հարությունյան Շ., «Միջազգային զբոսաշրջություն», Եր., 2004 թ.,
  3. “Обеспечение конкурентоспособности туриндустрии россии на международном рынкетуристских услуг”Коковский Георгий Иванович, Санкт-Петербург,2010,
  4. Александрова А. Ю., Международный туризм, Москва, 2002
  5. Биржаков М.Б. Введение в туризм. СПб.: Издательский торговый дом «Герда», 2000,
  6. Боголюбов В. С., Орловская В.П. Экономика туризма,М.: Академия, 2005.
  7. Большой Глоссарий терминов международного туризма / под ред. М.Б.Биржакова, В.И. Никифорова: В 2-х т. Т.1.-СПб.: Невский Фонд, 2003
  8. Ильина Е.Н., Деятельность туристких агенств: туристский рынок и предпринимательство.- М., Советский спорт, 2004.
  9. Основные проблемы туристкой деятельности и перспективы развития туризма в Армении. Материалы национальной научно-практической конференции, 20 декабря 2006 г. – Ереван: Издательство Русско-Армянского Государственного Университета, 2006
  10. ….
Պատվիրել/