Մրցակցային ռազմավարությունների մշակումը և կիրառումը ՀՀ կոնյակի շուկայում

Գին՝ 26500դրամ
Էջերի քանակ՝ 53էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 16394

Բովանդակություն

Ներածություն

Գրականության ակնարկ

Հետազոտության մեթոդաբանություն

Վերլուծություն

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ցանկացած կազմակերպության գործունեության մեջ հաջողության հիմնական բանալին մրցակցային առավելությունների ձեռքբերումն է, կուտակումը, պահպանումը և արդյունավետ օգտագործումը: Շուկայական ակտիվության «ծանրության» կենտրոնում մրցակցությունն է։ Եթե ​​մենք չենք պատկերացնում ժամանակակից աշխարհն առանց շուկաների, ապա շուկաներն էլ իրենց հերթին առանց մրցակցության, քանի որ գործում է հետևյալ սկզբունքը՝ «չկա մրցակցություն, չկա նաև շուկա և դրա կառավարման հիմնական միջոց»։ Հատկանշական է, որ մրցակցային միջավայրի վերլուծությունը բավականին բարդ և բազմակողմ գործընթաց է, որը կապված է ինչպես այս միջավայրը ձևավորող սուբյեկտների բացահայտման և վերլուծության, այնպես էլ արդյունաբերության և շուկայի գործոնների կամ վերջիններիս վիճակը ձևավորող գործոնների վերլուծության հետ, ինչպես նաև բուն կազմակերպության մրցակցային առավելությունների վերլուծությամբ:

Գրականության ցանկ

  1. Армстронг Г., Основы маркетинга // Г. Армстронг, М.: Вильямс И.Д., 2019:
  2. Гольдштейн Г.Я. Стратегический менеджмент: учебное пособие. – Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2003.
  3. Данченок Л. А., Маркетинг: учебник и практикум для академического бакалавриата / Л. А. Данченок [и др.]; под редакцией Л. А. Данченок. // Москва : Издательство Юрайт, 2019:
  4. Власова В.М., Основы маркетинга: Учебное пособие / В.М. Власова, Э.И. Крылов, К.В. Лосев, Л.С. Воробьева// СПб.: ГУАП, 2008, էջ 54:
  5. Егоров Ю.Н., Основы маркетинга: Учебник // Ю.Н. Егоров// М.: Инфра-М, 2015:
  6. Котлер Ф., Основы маркетинга. 5-е изд. // Ф. Котлер, А. Гари. // М.: Вильямс, 2016:
  7. Лукичёва Т. А., Маркетинг : учебник и практикум для академического бакалавриата // Т. А. Лукичёва: под редакцией Т. А. Лукичёвой, Н. Н. Молчанова. Москва: Издательство Юрайт, 2019:
  8. Липсиц И. В., Маркетинг-менеджмент : учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры // И. В. Липсиц [и др.]; под редакцией И. В. Липсица, О. К. Ойнер. // Москва : Издательство Юрайт, 2019:
  9. Морозов Ю.В., Основы маркетинга: Учебное пособие, 8-е изд // Ю.В. Морозов. М.: Дашков и К, 2016:
  10. Попова А.О., Солодухин К.С. Оценка допустимости стратегии муниципального образования на основе теории заинтересованных сторон (на примере Анучинского муниципального района Приморского края) // Современные проблемы науки и образования. – 2014. – №3. (Электронный журнал).
  11. ….
Պատվիրել/