Հատված
Բանկերի կողմից մատուցվող ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի աճը, խստացող մրցակցությունը ստիպում են բանկերին ավելի մեծ թվով հաճախորդներ ներգրավել՝ առավելագույն շահույթ ստանալու ակնկալիքով: Արդյունավետության հիմնախնդիրները տնտեսագիտական հետազոտությունների և բանկային ոլորտի առանցքային հիմնահարցերից են: Տնտեսական համակարգի բարդությունը բերել է նրան, որ մշակվել են արդյունավետության տարբեր մեկնաբանություններ, որոնք էլ ընկած են լուծման այս կամ այն հայեցակարգի հիմքում: Հաճախ լուծումների որոշումը կապված է տեսական և տեխնիկական բարդությունների հետ: Ավելին, արդյունավետ լուծման հնարավոր որոշման դեպքում ևս առաջ են գալիս դրանց ներդրման հետ կապված որոշակի դժվարություններ՝ պայմանավորված ձևավորված սոցիալ-տնտեսական հարաբերություններով, կառավարման հիմնախնդիրներով և մոդելների ոչ ադեկվատությամբ:
Գրականության ցանկ
1. «Աուդիտորական գործունեության մասին ՀՀ օրենք», 26.12.2002:
2. ՀՀ ԿԲ Ֆինանսական կայունության հաշվետվություն, Երևան 2016:
3. ՀՀ ԿԲ Ֆինանսական համակարգի կարգավորման վարչության շրջաբերական, Ուղեցուցային դրույթներարտարժութային ռիսկով պայմանավորվաած վարկային ռիսկի կառավարման վերաբերյալ, 03/07/2012:
4. Բանկերի ներքին հսկողության իրականացման նվազագույն պայմաններ, Կանոնակարգ 4/ ՀՀ ԿԲ խորհրդի 16/14/2013, թիվ 102-Ն որոշում:
5. ՀՀ Քաղաքացիական օրենսգիրք, 05/05/1998:
6. Կենտրոնական բանկի մասին ՀՀ օրենքը, 30/06/1996:
7. ՀՀ ԿԲ Կանոնակարգ 2՝ Բանկերի գործունեության կարգավորումը, բանկային գործունեության հիմնական տնտեսական նորմատիվները.:
8. Սպառողական կրեդիտավորման մասին ՀՀ օրենքը, 17/06/2008:
9. Վարկային տեղեկատվության շրջանառության և վարկային բյուրոների գործունեության մասին ՀՀ օրենք, 22/10/2008
10. «Կենտրոնական բանկի մասին» ՀՀ օրենք, 30.06.1996:
11. «Բանկային գաղտնիքի մասին» ՀՀ օրենք, 07.10.1996:
…