Հատված
Տնտեսագիտական միտքը, առնվազն վերջին երեք հարյուրամյակների ընթացքում ջանում է տեսականորեն հիմնավորել միջազգային առևտրի հիմնախնդիրները, պատասխանել հետևյալ հարցերին.
- ո՞րն է առևտրի հիմքը, և ինչպիսի՞ն է առևտրային հարաբերություններից ստացվող օգուտը,
- ինչպիսի՞ ապրանքներով պետք է առևտուր անի այս կամ այն երկիրը, ի՞նչ ապրանքներից պետք է բաղկացած լինի նրա արտահանումն ու ներմուծումը:
Այս հարցերի պատասխանները, որպես կանոն, բավականին բարդ են և երևույթների մակերեսային ուսումնասիրությունն այդ հարցերին լիովին պատասխանել չի կարող:
Պետությունները միջազգային առևտրին մասնակցելը շահավետ են համարում մի շարք պատճառներով՝
- արտադրության պայմանների տարածքային բազմազանությունը,
- արտադրության ծախսերի նվազումը,
- ճաշակների տարբերությունը:
Գրականության ցանկ
1. Ա.Մարկոսյան, Դ.Հախվերդյան, Գ.Նազարյան, Հայաստանը միջազգային տնտեսական հարաբերությունների գործընթացում, Երևան 2000:
2. Гладков И.С. Посткризисная эволюция международной торговли // Международная экономика.- 2014.-№ 7. — С. 31.
3. Гладков И. С. Международная торговля в эпоху перемен // Международная экономика.- 2014.-№ 5.- С. 4.
4. Поляков В. В. Мировой рынок: вопросы прогнозирования: учеб, пособие. 2-е изд., перераб. и доп. М.: КноРус, 2011. С. 6.
5. Шуйский В.П. Новые тенденции в международной торговле товарами в посткризисные годы // Российский внешнеэкономический вестник.-2015.- №9.- С. 40.
6. Захарова С.В., Кондратьев О.А., Соколова О.Ю. Перспективы стратегического взаимодействия стран БРИКС // Аграрный научный журнал.-2015.-№5.-С.86.
7. WORLD TRADE REPORT 2015. Speeding up trade: benefits and challenges of implementing the WTO Trade Facilitation Agreement.
8. International Trade Statistics 2014, WTO; Press Release WTO, Press/739 14 April 2015.