Գների պլանավորում

Գին՝ 2400դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 16610

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Զաքարյան Ա., Սահակյան Շ., Գրիգորյան Ա., Ղուկասյան Ն., Սահակյան Լ., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան Տնտեսագետ 2013թ.
  2. Գ. Վարդանյան, Գինը մարքեթինգային համալիրում, Երևան Տնտեսագետ 2011թ.
  3. Макконнелл К., Брю С. Экономике: принципы, проблемы и политика, т.1, т.2, Москва, 1992.
  4. Нуреев Р.М., Курс Микроэкономики. Уч. 2-ое изд., М., 2003.
Պատվիրել/