Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
- Առաքելյան Կորյուն, Նավասարդյան Հայկազ, Սարգսյան Արման, Մաթեմատիկա, խորացված դասընթաց, 8-րդ դասարան Երևան 2016 https://olymp.am/sites/default/file/Maket8.pdf
- Առաքելյան Կորյուն, Նավասարդյան Հայկազ, Սարգսյան Արման, Մաթեմատիկա, խորացված դասընթաց, 9-րդ դասարան Երևան 2016, https://olymp.am/sites/default/file/Maket9.pdf
- Ավագյան Ա., Գևորգյան Ե., Գևորգյան Ս., Կյուրեղյան Հ., Գրիգորյան Ռ., (Խմբ.) (2019) Ներառական կրթության ռազմավարություններ: Դասագիրք։ Մինեապոլիս, Մինեսոթա, ԱՄՆ. Մինեսոթայի համալսարան։ ՅՈՒՆԻՍԵՖ Հայաստան և Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ, Երևան, Հայաստան, 249 էջ։
- Մաթեմատիկա առարկայի չափորոշիչ և օրինակելի ծրագրեր
- https://escs.am/files/files/2020-07-17/e89eb82cb0b8f91d9f76f46e43133829.pdf
- Պողոսյան Նիկիտա, Մաթեմատիկա/Լրացուցիչ նյութեր, 7-րդ դասարան, խորացված ուսուցում, Երևան, 2017 https://olymp.am/sites/default/file/Maket7.pdf
- Սոցիալական մանկավարժություն (բուհական ձեռնարկ)/ Հարությունյան Ն. Կ., Ղազարյան Ա. Փ., Ղուկասյան Լ. Հ.: -Եր., ԵՊՀ հրատ., 2017, 336 էջ: ISBN 978-5-8084-2198-1
- ….