Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Հակոբյան Հ., Մարքեթինգի կառավարման կազմակերպման կառուցվածքների զարգացումը առեւտրային բանկերում, Ֆինանսներ եւ էկոնոմիկա, 2009, #8-9, էջ 39
2. Սուվարյան Յու.Մ., Մենեջմենթ, Տնտեսագետ, Երեւան 2009, էջ 395
3. Жуков Е.Ф., Менеджмент и маркетинг в банках, М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997, с. 42
2. Սուվարյան Յու.Մ., Մենեջմենթ, Տնտեսագետ, Երեւան 2009, էջ 395
3. Жуков Е.Ф., Менеджмент и маркетинг в банках, М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997, с. 42