Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաները ֆիրմայի մարքեթինգային որոշումներում

Գին՝ 1000դրամ
Էջերի քանակ՝ 5էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 17043

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. «Электронный маркетинг» – уч. пособие, Данько Т., Завьялова Н. И др., Москва – 2003:
2. «Էլեկտրոնային կոմերցիայի հիմունքներ» – մեթոդ. ձեռնարկ, Գ. Տերտերյան, Երևան – 2006:
Պատվիրել/