Մարքեթինգային հիմունքները հասարակության հետ կապերի և իրացման խթանման ձևերը: Անհատական վաճառքի և ուղղակի մարքեթինգի համակարգերը

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 17222

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб., 1998.
2. Котлер. Ф. Основы маркетинга.- М., Прогресс, 1992.
3. Любанова Т.П., Калашникова Н.А., Знакомьтесь, маркетинг!, Ростов-на-Дону: РО ВОИВТ, 1990
Պատվիրել/