Շուկա կատեգորիան, շուկայի դասակարգումը ըստ գնորդների և լայն սպառման ապրանքների, գործարար ֆիրմաների և պետական հաստատությունների շուկաները

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 17361

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Արայիկ Սահակյան ‘Փոքր բիզնեսի էությունը և խրախուսման անհրաժեշտությունը շուկայական պայմաններում ‘ Երևան 1999թ
2. Կ. Առաքելյան, Տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան 2005 թ.,
3. Н. Д. Эриашвили, Маркетинг, Москва 2003 г.,
4. А. М. Годин, Маркетинг, Москва 2005 г.,
5. Г. А. Васильеба, Маркетинг, Москва 2005 г.,
6. Хучек М. “Инновации на предприятиях и их внедрение”, М. “Луч”, 1992г
Պատվիրել/