Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Արայիկ Սահակյան ‘Փոքր բիզնեսի էությունը և խրախուսման անհրաժեշտությունը շուկայական պայմաններում ‘ Երևան 1999թ
2. Կ. Առաքելյան, Տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան 2005 թ.,
3. Н. Д. Эриашвили, Маркетинг, Москва 2003 г.,
4. А. М. Годин, Маркетинг, Москва 2005 г.,
5. Г. А. Васильеба, Маркетинг, Москва 2005 г.,
6. Хучек М. “Инновации на предприятиях и их внедрение”, М. “Луч”, 1992г
2. Կ. Առաքելյան, Տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան 2005 թ.,
3. Н. Д. Эриашвили, Маркетинг, Москва 2003 г.,
4. А. М. Годин, Маркетинг, Москва 2005 г.,
5. Г. А. Васильеба, Маркетинг, Москва 2005 г.,
6. Хучек М. “Инновации на предприятиях и их внедрение”, М. “Луч”, 1992г