Ապրանքի և ֆիրմայի միջազգային մրցակցությունը և դրա բարձրացման ուղիները

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 17411

Բովանդակություն

1. Մրցակցությունը միջազգային շուկայում, մրցակցային պայքարի ձևերը
2. Ֆիրմայի մրցակցային ռազմավարությունը միջազգային շուկայում

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Н. Л. Зайцев, Экономика промышленного предприятия, Москва 1998 г.Н. Д. Эриашвили, Маркетинг, Москва 2003 г.,
2. А. М. Годин, Маркетинг, Москва 2005 г.,
3. Г. А. Васильеба, Маркетинг, Москва 2005 г.,
4. Санто Б. “Инновация как средство экономического развития”. Пер. с венг. М. “Прогресс”, 1990г.
5. Ф. Котлер, Маркетинг менеджмента: 11-е издание, 2005 г.,
Պատվիրել/