Լայն սպառման ապրանքների գնորդների վարքագիծը և դրա վրա ազդող գործոնները

Գին՝ 2200դրամ
Էջերի քանակ՝ 11էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 17498

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

Пол Постма, Новая эра маркетинга, “Питер”, Санкт-Петербург, 2002г
Ф.Котлер и др., Основы маркетинга, второе европейское издание, Киев, 1998г.
Ф.Котлер Маркетинг менеджмент, “Питер”, Санкт-Петербург, 2005г.
Պատվիրել/