Ֆիրմայի մարքեթինգային միկրո և մակրո միջավայրերը ձևավորող գործոնները Գին՝ 1200դրամ Էջերի քանակ՝ 6էջ Տնտեսագիտություն Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ Աշխատանքի ID` 17516 Բովանդակություն Հատված Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։ Գրականության ցանկ Котлер Ф. “Основы маркетинга” //пер. с англ. В. Б. Боброва – С-Пб: 1994г. Յու. Սուվարյան, Մենեջմենթ, Երևան 2007թ Պատվիրել/ Անուն Ազգանուն (պարտադիր) Էլ․ հասցե (պարտադիր) Հեռ․ Նշումներ