Ստրատեգիական պլանավորում

Գին՝ 4200դրամ
Էջերի քանակ՝ 21էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 17549

Բովանդակություն

  1. Ներածություն
  2. Կազմակերպության խնդիրների որոշումը և ստրատեգիական տնտեսական ստորաբաժանումների ստեղծումը
  3. Մարքեթինգի նպատակների սահմանումը և իրավիճակային վերլուծությունը
  4. Մարքեթինգի ստրատեգիայի մշակում
  5. Տակտիկան և արդյունքներին հետևելը
  6. Եզրակացություն
  7. Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Արշակյան Ք., Մարքեթինգ և կառավարում, Երևան, 2014.
  2. Սարգսյան Կ. Մարքեթինգի կառավարում, Եր., 2015,
  3. http://vestnik.osu.ru/2014_8/40.pdf,-статья Вязикова Г.В., Янё И.С.-“К ВОПРОСУ ОБ ОЦЕНКЕ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЙ”.,-2014 г.,
  4. http://www.natural-sciences.ru/pdf/2003/11/127.pdf;- Кубанский государственный университет;- статья Молочников Н.Р., Жатикова М.Н.;- “Методы оценки эффективности маркетинга в организации” .,- 2003 г.
  5. https://elib.gstu.by/bitstream/handle/220612/12836/Каюкова,%20О.%20С.%20Современные….pdf? sequence=1&isAllowed=y;- Гомельский государственный технический университет,- статья О. С. Каюкова.-“СОВРЕМЕННЫЕ МЕТОДЫ ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ МАРКЕТИНГА”;
  6. ….
Պատվիրել/