Սովորողների մոտիվացիայի և ուսուցման ռազմավարությունների փոխազդեցությունը

Գին՝ 8500դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Հոգեբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 17635

Բովանդակություն

11 Սովորողների մոտիվացիայի բնութագիրը

1.2. Ուսուցման ռազմավարության առանձնահատկությունները

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Гордеева Т.О. Мотивационные факторы, влияющие на достижения в учебной деятельности, или мотивация обучения: пять условий успеха // Психология в вузе 2005. №4, С. 24.
  2. Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. СПб. : Питер, 2002., с.12.
  3. Bandura, A., The Primacy of Self-Regulation in Health Promotion. Applied Psychology, 54(2), 2005, p 254.
  4. Self-Determination Theory Applied to Health Contexts A Meta-Analysis. Perspectives on Psychological Science, 7(4), 2012, http://selfdeterminationtheory.org/SDT/documents/2012_NgNtoumanis_PS.pdf.
  5. Леонтьев А.Н. Потребности, мотивы и эмоции. М., 1971, С.13-20
  6. Lewin K. Field theory and experiment in social psychology // Am. Journal Sociology. —. 1939.— V. 44.- P. 869.
Պատվիրել/