Հատված
Մասնագիտական կրթության կառավարման տեսությունը ապահովում է կառուցվածքային մոտեցում աշխատուժի պահանջներին համապատասխանող կրթական ծրագրերի մշակման ու կատարելագործման համար: Դասավանդողի՝ տեղեկատվության հաղորդման գործառույթը աստիճանաբար համալրվում է ուսանողների գիտաճանաչողական և ուսումնամասնագիտական գործունեության կազմակերպչի գործառույթով, որը կառուցվում է հաղորդակցման ակտիվ փոխհարաբերությունների վրա: Համագործակցության տարբեր ձևերի կիրառումը նպաստում է դասավանդողի կողմից ուսանողներին տրվող առավելագույն աջակցությանը:
Գրականության ցանկ
- Աստվածատրյան Մ., Արնաուդյան Ա., Օհանովա Ի. և ուրիշներ, Նոր մոտեցումներ ուսուցիչների պատրաստման գործընթացին: Ձեռնարկ ուսուցիչների համար, Երևան, 2004:
- Բալյան Ա., Մանկավարժական վարպետության հիմունքները, Երևան, 1988:
- Դիստերվեգ Ա., Մանկավարժական ընտիր երկեր, Երևան, 1963:
- Ճուղուրյան Ա., Մխիթարյան Ա., Ավետիսյան Ա., Մասնագիտական կրթության կառավարման հիմունքներ: Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 2024:
- Մենեջմենթ, դասագիրք, խմբ. Յու. Սուվարյան, Երևան, 2009:
- Ուշինսկի Կ., Մանկավարժական ընտիր երկեր, Երևան, 1981:
- Беспалько В. П., Не пора ли менять стратегию образования. Педагогика, 2001, N9.
- Бондаревская Е. В.. Смысли и стратегия личностно-ориентированного образования. Педагогика, 2001, N
- Димухаметов Р. С., Обновление основ педагогического повышения квалификации. Принцип фасилитации, Моногр.-Алматы, 2005.
- Карл Роджерс, Избранное, Москва, 2010.
- ….