ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐՆ ՈՒ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ

Գին՝ 34000դրամ
Էջերի քանակ՝ 68էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 17725

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1 ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ   ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳԻՏԱՏԵՍԱԿԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ

1.1       Մասնագիտական կրթության կառավարման տեսության համառոտ վերլուծություն

1.2       Ժամանակակից մասնագիտական կրթության  կառավարման առանձնահատկությունները

1.3       Ժամանակակից մասնագիտական կրթության մարտահրավերները

ԳԼՈՒԽ 2 ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆ ՈՒ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ

2.1       Ուսուցման հիմնախնդիրը ուսուցչի մասնագիտական պատրաստության գործընթացում

2.2       Ուսուցման կառավարման գործընթացի զարգացման ուղիները

ԳԼՈՒԽ 3 ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՈՒ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԻ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ԻՐԿԱՆԱՑՎԱԾ ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԱՐՑՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

3.1       Սոցիոլոգիական հարցման նախապատրաստումը, իրականացումը

3.2       Սոցիոլոգիական հարցման արդյունքների վերլուծություն և արդյունքների ամփոփում

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

Հատված

Մասնագիտական ​​կրթության կառավարման տեսությունը ապահովում է կա­ռուցվածքային մոտեցում աշխատուժի պահանջներին համապատասխանող կրթա­կան ծրագրերի մշակման ու կատարելագործման համար: Դասավանդողի՝ տեղեկատվության հաղորդման գործառույթը աստիճանաբար համալրվում է ուսանողների գիտաճանաչողական և ուսումնամասնագիտական գործունեության կազմակերպչի գործառույթով, որը կառուցվում է հաղորդակցման ակտիվ փոխհարաբերությունների վրա: Համագործակցության տարբեր ձևերի կիրառումը նպաստում է դասավանդողի կողմից ուսանողներին տրվող առավելագույն աջակցությանը:

Գրականության ցանկ

  1. Աստվածատրյան Մ., Արնաուդյան Ա., Օհանովա Ի. և ուրիշներ, Նոր մոտեցումներ ուսուցիչների պատրաստման գործընթացին: Ձեռնարկ ուսուցիչների համար, Երևան, 2004:
  2. Բալյան Ա., Մանկավարժական վարպետության հիմունքները, Երևան, 1988:
  3. Դիստերվեգ Ա., Մանկավարժական ընտիր երկեր, Երևան, 1963:
  4. Ճուղուրյան Ա., Մխիթարյան Ա., Ավետիսյան Ա., Մասնագիտական կրթության կառավարման հիմունքներ: Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 2024:
  5. Մենեջմենթ, դասագիրք, խմբ. Յու. Սուվարյան, Երևան, 2009:
  6. Ուշինսկի Կ., Մանկավարժական ընտիր երկեր, Երևան, 1981:
  7. Беспалько В. П., Не пора ли менять стратегию образования. Педагогика, 2001, N9.
  8. Бондаревская Е. В.. Смысли и стратегия личностно-ориентированного образования. Педагогика, 2001, N
  9. Димухаметов Р. С., Обновление основ педагогического повышения квалификации. Принцип фасилитации, Моногр.-Алматы, 2005.
  10. Карл Роджерс, Избранное, Москва, 2010.
  11. ….
Պատվիրել/