Հատված
Արտադրական կազմակերպության արդյունավետ և մրցունակ գործունեությունը պայմանավորված է թողարկվող արտադրանքի անվանացանկի արագ ու համարժեք թարմացման հետ, որի արդյունքում արտադրությունում ներդրվում են բարձր պահանջարկ ունեցող նոր արտադրատեսակներ՝ շուկայում ձևավորված պայմանների և սպառողների մոտ առաջացած նոր պահանջներին համապատասխան:
Գրականության ցանկ
- Աբրահամյան Վ․Գ․, Արտադրության մենեջմենթ, 2022թ․, էջ 23
- Էվինյան Շ., Ձեռնարկության տնտեսագիտություն, 2007թ.էջ 135
- Կիրակոսյան «Տնտեսագիտության տեսություն», Երևան, 2000թ., էջ 67
- Յու․ Սուվարյան, Մենեջմենթ, 2016թ
- Айрапетова, А. Г. Организация и планирование производства: учеб. пособие / А. Г. Айрапетова. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2012. – с.115
- Волков, О.И. Экономика предприятия/ О.И. Волков.-М.: Инфра-М., 2010, с. 58
- Жданов, С.А. Основы теории экономического управления предприятием/ С.А. Жданов.-М.:Финпресс, 2010, с.14
- Зайцев, Д. Р. Пути и резервы повышения эффективности производства [Текст]: научная статья / Д. Р. Зайцев // Территория науки. – Ярославль: Изд-во Полиграфия, 2014. – №3. – 50 с.
- Зайцев, Н.Л. Экономика промышленного предприятия/ Н.Л.Зайцев.- М.:Инфра-М, 2010., с. 55
- Зыкова Н.В. Исследование подходов к оценке эффективности деятельности организации, 2014 Экономика и менеджмент инновационных технологий.. № URL: http://ekonomika.snauka.ru/2014/12/6529
- …