Սովորողների մոտիվացիայի և ուսուցման ռազմավարությունների փոխազդեցությունը

Գին՝ 22500դրամ
Էջերի քանակ՝ 45էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17732

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1․ Սովորողների մոտիվացիայի և ուսուցման ռազմավարությունների փոխազդեցությունը

1․1․ Սովորողների մոտիվացիայի բնութագիրը

1.2. Ուսուցման ռազմավարության առանձնահատկությունները

Գլուխ 2. Կրթական միջավայրում սովորողների մոտիվացիայի վրա ազդող հիմնական գործոնները

2.1. Ուսուցման գործընթացի ներքին գործոնները

2.2. Ուսուցման գործընթացի արտաքին գործոնները

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ժամանակակից կրթական համակարգում սովորողների մոտիվացիան համարվում է հաջող ուսումնական գործընթացի առանցքային տարրերից մեկը։ Մոտիվացիան ոչ միայն նպաստում է գիտելիքների արդյունավետ յուրացմանը, այլև խթանում է սովորողի ինքնազարգացումը, պատասխանատվության զգացումը և նախաձեռնողականությունը։ Տարբեր տեսական մոտեցումներում առանձնացվում են բազմաթիվ գործոններ, որոնք կարող են խթանել կամ խոչընդոտել սովորողի ներգրավվածությունը ուսումնական գործընթացում։ Այս գործոնները կարող են լինել ինչպես ներքին (անձնական հետաքրքրություններ, ինքնագնահատական), այնպես էլ արտաքին (դասավանդման մեթոդներ, ուսուցիչների աջակցություն, կրթական միջավայր)։

Գրականության ցանկ

  1. Կարապետյան Վ.Ս., Մոտիվացիան ուսումնական գործունեության կառուցվածքում և նրա ձևավորման հնարավորությունները: «Մանկավարժական միտք», թիվ 2-3, Եր., 2002,
  2. Ղազարյան Գ. Հ., Հոգեկան խթանման ազդեցությունը ուսուցման արդյունավետության վրա, Գիտելիք 1, 2002,
  3. Մանկավարժական հոգեբանության հարցեր /Խմբ.՝ Մ.Ա. Մազմանյան; խմբ.՝ Հ.Մ. Թուրունջյան ; Երևանի Խ. Աբովյանի անվ. հայկ. պետ. մանկավարժ. ին-տ. — Երևան : Միտք, 1965,
  4. Մուրադյան Ռ., Դպրոցականների ուսումնական գործունեության մոտիվացիան, Գիտելիք 1, 2002,
  5. Абрамова Г. “Возрастная психология”, М., Академический проект, 2000,
  6. Амонашвили Ш. А. Размышления о гуманной педагогике. — М.: 2005г.,
  7. Анисимов, В. В. Общие основы педагогики : Учеб. для вузов / В. В. Анисимов, О. Г. Грохольская, Н. Д. Никандров. – М. : Просвещение, 2006.
  8. Божович Л.И. Проблемы формирования личности: избранные психологические труды / Под ред. Д.И. Фельдштейна. — Москва; Воронеж: Ин-т практической психологии, 1995,
  9. Гордеева Т.О. Мотивационные факторы, влияющие на достижения в учебной деятельности, или мотивация обучения: пять условий успеха // Психология в вузе 2005. №4,
  10. Ермакова И.В., Кондаков И.М.Эффективные стратегии обучения [Электронный ресурс] // Вестник практической психологии образования. 2008. Том 5. № 2. URL: https://psyjournals.ru/journals/bppe/archive/2008_n2/28633 (дата обращения: 23.09.2024)
  11. Загвязинский, В. И. Теория обучения: Современная интерпретация : Учеб. пособ. для студентов высш. пед. учеб. заведений / В. И. Загвязинский. – М. : Академия, 2001.
  12. Занков, Л. В. Обучение и развитие (экспериментально-педагогическое исследование) / Л. В. Занков // Занков Л. В. Избр. пед. труды. – М. : Педагогика, 1990. –
  13. ….
Պատվիրել/