Սոցիալական ցանցերի ազդեցությունը դպրոցականների սոցիալականացման գործընթացի և արժեհամակարգի ձևավորման վրա

Գին՝ 30 000դրամ
Էջերի քանակ՝ 60էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17736

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1. ՄԵԴԻԱԳՐԱԳԵՏ ՍԵՐՈՒՆԴԸ՝ ՈՐՊԵՍ ԻՐԱՎԱԳԻՏԱԿԻՑ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԳՐԱՎԱԿԱՆ

1.1.Մեդիակրթության անհրաժեշտությունը ժամանակակից կրթական համակարգում

1.2 Մեդիայի դերը հաղորդակցության մեջ

ԳԼՈՒԽ 2. ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՑԱՆՑԵՐԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ԱՇԽԱՐՀԱՅԱՑՔԻ ՁևԱՎՈՐՄԱՆ ՎՐԱ

2.1. Սովորողների կախվածությունը սոցիալական ցանցերից ու դրանց հաղթահարման ուղիները

2.2. Կեղծ լուրերը և ապատեղեկատվությունը կառավարելի դարձնելու ձևերն ու հնարքները

ԳԼՈՒԽ 3. ԴԵՌԱՀԱՍՆԵՐԻ՝ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՑԱՆՑԵՐԻՑ ԿԱԽՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԷՄՊԻՐԻԿ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ

3.1. Հետազոտության կազմակերպումը, մեթոդները, ընտրանքը

3.2.Հետազոտության արդյունքների քանակական ու որակական վերլուծությունները

Հետազոտության առաջին փուլ

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

ՀԱՎԵԼՎԱԾ

Հատված

Ժամանակակից հասարակությունն առանձնանում է տեխնոլոգիական բարձր մակարդակով ու դրա անհերքելի ազդեցությամբ: Այդ տեխնոլոգիական բազմազանության մեջ իր վիթխարի դերն ունի համացանցը, մասնավորապես սոցցանցերը, որոնք առավելապես մեծ ազդեցություն ունեն սովորողների ու առհասարակ երիտասարդ սերնդի վրա՝ դառնալով հաղորդակցության միջոց: Սոցցանցերի գործառույթները բազմազան են՝ հաղորդակցական, տեղեկատվական, սոցիալականացման, ժամանցային և այլն: Սակայն հարկ է նկատել, որ դրական ներգործությունից բացի՝ սոցցանցերը նաև երևան են հանում մի շարք բացասական ազդեցություններ՝ համակարգչային կախվածություն, ընկճվածություն, մեկուսացում, հասարակության անդամներից հեռու մնալու պահվածք և այլն: Մեր ժամանակներում մեդիագրագետ սերնդի կրթությունն ու դաստիարակությունը արդիական են, քանի որ օր օրի ավելանում են թվային այն սարքերը, որոնք նպաստում են երեխաների մոտ համակարգչային կախվածության առաջացմանը:

Գրականության ցանկ

  1. Արզումանյան Ս., Հոգեբանություն, Ե., 2003:
  2. Հոգեբանություն, խմբ.` Ա. Կովալյով և ուրիշներ, Ե., 1970:
  3. Հայաստանյան մեդիա ոլորտի քարտեզագրում ապատեղեկատվության դեմ պայքարի համատեքստում, Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոն, http://www.foi.am/hy/research/item/2183/:
  4. Խաչատրյան Ա., Հաղորդակցումը որպես անձի վարքի կարգավորման սոցիալական գործոն//«Լրաբեր հասարակական գիտությունների», Ե., 1985:
  5. Հայաստանյան մեդիա ոլորտի քարտեզագրում ապատեղեկատվության դեմ պայքարի համատեքստում, Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոն, http://www.foi.am/hy/research/item/2183/.
  6. Балымов И.Л. Представления студентов о человеке в Интернете и общении с ним / И.Л. Балымов // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена. № 15 (39): Аспирантские тетради: Научный журнал. — СПб., 2007. Заморский В.В. Роль социальных сетей в ценностной трансформации молодежи / В.В. Заморский // Ист., Философ., Полит. и юрид. науки, 66 культурология и Искусствоведение. Вопр. теории и практики. — 2013. — № 5/2.
  7. Бондаренко Е. А. Медиакультура (учебная программа) / Е. А. Бондаренко // Экранная культура. Медиакультура. — М. : МИОО, 1995.
  8. Журин А. А. Интегрированное медиаобразование в средней школе / А. А. Журин. // М.: БИНОМ, Лаборатория знаний, 2012.
  9. ….
Պատվիրել/