Նոր ապրանքի կառավարման խնդիրները Fnet Telecom ընկերության օրինակով

Գին՝ 25 000դրամ
Էջերի քանակ՝ 50էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17756

Բովանդակություն

Ներածություն

Գրականության ակնարկ

Հետազոտության Մեթոդաբանություն

Վերլուծություն

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Նոր արտադրանքների ներդրումը կազմակերպությունների աճի և մրցունակության կարևոր շարժիչ ուժն է: Այնուամենայնիվ, արագ տեխնոլոգիական առաջընթացի և սպառողների նախասիրությունների փոփոխության հետ մեկտեղ, նոր ապրանքների կառավարումն ավելի ու ավելի բարդ է դառնում: Այս հետազոտությունը ուսումնասիրում է նոր արտադրանքի կառավարման մարտահրավերներն ու ռազմավարությունները մարքեթինգի մասնագետների տեսանկյունից:

Գրականության ցանկ

  1. Բաբայան Ա., Բիզնեսի ռազմավարական կառավարում. Երևան: Տիգրան Մեծ հրատարակչություն, Երևան 2015:
  2. Կարապետյան Մ., Շուկայի հետազոտության և վերլուծության հիմունքներ. Երևան 2019:
  3. Սահակյան Հ., Թվային մարքեթինգի զարգացումները Հայաստանում. Երևան: Լույս հրատարակչություն 2020:
  4. Գրիգորյան Ա., Տեխնոլոգիական նորարարությունների ազդեցությունը Հայաստանի տնտեսության վրա. Երևանի Պետական Համալսարան 2021:
  5. Սարգսյան Վ., Մարքեթինգի արդի գործիքակազմը Հայաստանում. Երևան: Հայկական Բիզնես Հրատարակություն 2018:
  6. Հարությունյան Կ., Տվյալահենք մարքեթինգի լավագույն գործելակերպները Հայաստանում. Երևանի Բիզնես Դպրոց 2022:
  7. Մուրադյան Ս., Հայաստանի հեռահաղորդակցական ոլորտի մրցակցային վերլուծություն. Գիտական հոդվածներ 2021:
  8. ….
Պատվիրել/