Մարքեթինգի առանձնահատկություները մշակույթի ոլորտում (Մոսկվա կինոթատրոնի օրինակով)

Գին՝ 23000դրամ
Էջերի քանակ՝ 46էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17758

Բովանդակություն

Ներածություն

Հետազոտության մեթոդաբանություն

Վերլուծություն

Մշակույթի ոլորտի մարքեթինգի առանձնահատկությունները

Մարքեթինգային մոդելներն ու դրանց առանձնահատկությունները մշակույթի ոլորտում

Մշակույթի ոլորտի մարքեթինգի առանձնահատկությունները տարբեր երկրներում

Մշակույթի ոլորտի մարքեթինգի առանձնահատկությունները Մոսկվա Կինոթատրոնի օրինակով

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Բազմաթիվ գիտնականների կարծիքով, մշակութային կառույցները (թատրոնները, թանգարանները, ցուցասրահները և այն) այսօր թևակոխում են նոր իրականություն: Դրա ընդլայնումը հանգեցնում է ոչ միայն լսարանի ճաշակի և գեղագիտական նախասիրությունների փոփոխության, այլ նաև արժեքային համակարգի տոտալ վերափոխման, նրանց գիտակցական հիերարխիայի փոփոխության: Տեղեկատվության հոսքը անընդհատ աճում է՝ նպաստելով կլանման մտածելակերպին փոխարինելուն, սեփական կարծիքը գնալով փոխարինվում է համընդհանուր ընդունվածով: Զուգահեռաբար, հանգստի գործունեության տարածքը զգալիորեն ընդլայնվում է, ներառյալ մշակութային (հեռուստաալիքներ և համակարգչային խաղեր, գիշերային ակումբների և սրճարանների ցանցեր, սառցե դիսկոտեկներ և պարահրապարակներ, կինոնկարներ և կայսրության համերգներ և այլն): Վառ գույների ու հնչյունների խառնաշփոթը հանգեցրեց «կլիպային գիտակցության» երևույթի առաջացմանը, որի բավարարումը բերում է տպավորությունների փոփոխման արագություն, այլ ոչ թե բովանդակության խորության հաշվին:

Գրականության ցանկ

  1. Գրիգորյան, Ա. Մշակութային մարքեթինգի ռազմավարություններ Հայաստանում. Երևան, 2021, 220 էջ։
  2. Պետրոսյան, Հ. Մշակութային ժառանգության դերը բրենդինգում. Երևան, 2020, 210 էջ։
  3. Սարգսյան, Վ. Կինոարտադրության և կինոթատրոնների մարքեթինգային քաղաքականությունը ՀՀ-ում. Երևան, 2019, 230 էջ։
  4. Խաչատրյան, Ա. Մրցակցային ռազմավարություններ մշակութային ոլորտում. Գիտություն, 2018, էջ 75-110։ (հոդված)
  5. Հովհաննիսյան, Դ. Կինոթատրոնների վերածնունդը թվային դարաշրջանում. Երևան, 2022, 240 էջ։
  6. Ասատրյան, Ն. Հայկական մշակութային միջոցառումների մարքեթինգային առանձնահատկությունները. Երևան, 2023, 280 էջ։
  7. Մանուկյան, Լ. Հասարակության ներգրավվածությունը մշակութային ծրագրերում. Երևան, 2021, 190 էջ։
  8. Հակոբյան, Կ. Մշակութային ինդուստրիան և սպառողական վարքագիծը. Երևանի համալսարան, 2020, 170 էջ։
  9. Կարապետյան, Ս. Կինոթատրոնների զարգացման հեռանկարները Հայաստանում. Երևան, 2017, 220 էջ։
  10. ….
Պատվիրել/