ՀՀ զբոսաշրջային բրենդի առաջմղումը Միջազգային շուկայում

Գին՝ 26 000դրամ
Էջերի քանակ՝ 52էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17759

Բովանդակություն

Ներածություն

Հետազոտության մեթոդաբանություն

Վերլուծություն

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Հայաստանի զբոսաշրջային բրենդի ուսումնասիրությունը չափազանց կարևոր է երկրի տնտեսական, մշակութային և սոցիալական զարգացման համար։ Զբոսաշրջությունը Հայաստանի տնտեսության առանցքային հատվածներից է, որն ապահովում է տնտեսական աճ, արտաքին արժույթի հոսքեր և աշխատատեղերի ստեղծում։

Բրենդի մշակումը թույլ է տալիս ընդգծել Հայաստանի յուրահատուկ առանձնահատկությունները, ինչպիսիք են պատմական ժառանգությունը, մշակույթը, բնությունը և ավանդույթները, որոնք կարող են գրավել միջազգային զբոսաշրջիկների ուշադրությունը։ Ժամանակակից զբոսաշրջության դինամիկ միջավայրը պահանջում է նորարարական մոտեցում, և արդյունավետ բրենդավորումը հնարավորություն է տալիս բարձրացնել Հայաստանի մրցունակությունը միջազգային շուկայում։

Գրականության ցանկ

  1. Հայաստանի Հանրապետության Զբոսաշրջության կոմիտե, Զբոսաշրջության զարգացման ռազմավարություն 2023, Երևան, 2023, էջ 45-78։
  2. Министерство туризма Российской Федерации, «Оценка влияния туризма на экономику страны», Москва, 2023, стр. 50-100.
  3. World Tourism Organization (UNWTO), Global Tourism Trends Report, Մադրիդ, 2023, էջ 120-145։
  4. Google Analytics Data, Eden Tour Website Performance Report, 2023։
  5. Հայաստանի Զբոսաշրջության կոմիտե, Հայաստանի զբոսաշրջային շուկայի վերլուծություն, Երևան, 2023, էջ 45-78։
  6. UNWTO, Global Tourism Trends Report, Մադրիդ, 2023, էջ 120-145։
  7. Russian Tourism Agency, State Report on Russian Tourism Development, Moscow, 2022, pp. 110-145.
  8. Google Analytics Data, Eden Tour Website Performance Report, 2023։
  9. ….
Պատվիրել/