Մանրածախ ապրանքաշրջանառության վերլուծությունն ու կանխատեսումը

Գին՝ 26000դրամ
Էջերի քանակ՝ 52էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17761

Բովանդակություն

Ներածություն

Հետազոտության մեթոդաբանություն

Վերլուծություն

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Մանրածախ ապրանքաշրջանառության գործընթացների  ուսումնասիրությունը  մեծ հետաքրքրություն  է  ներկայացնում  ինչպես  պետության,  այնպես  էլ  շուկայի  ենթակառուցվածքների  համար:  Պետությունը,  որը  հանդես  է  գալիս  որպես  սպառողների իրավունքների  երաշխավոր,  պետք  է  տեղեկացված  լինի  ապրանքաշրջանառության  կարևոր  շուկայական  գործընթացների  մասին:  Ապրանքաշրջանառության  ձևավորման  գործընթացի  դրա առանձին օղակների  և  շուկայի  կառուցվածքի՝ տնտեսության մեջ ունեցած  դերի  ու  նշակության  ուսումնասիրությունը հանդիսանում  է  պետական  բյուջեով  զբաղվող  մարմինների  գլխավոր խնդիրը,  քանի որ ապրանքների  և ծառայությունների  իրացման ծավալները,  ապրանքաշրջանառության  մեջ ավելացված  արժեքի  չափը  և այլն  ապահովում  են  հարկային  մուտքերի  մեծ  մասը: Ապրանքաշրջանառության  տվյալներն  ու  ուսումնասիրությունները  օգտագործվում  են  կյանքի  որակը  գնահատելու  համար,  քանի  որ  մանրածախ  ապրանքաշրջանառությունը  բնութագրում  է  այն  ապրանքների  ծավալը,  որոնք  ենթարկվել  են  անձնական  սպառման,  իսկ  բնակչության  մեկ  շնչի  հաշվով  նրա  ծավալը  ցույց  է  տալիս  անհատական  սպառման  համար  նախատեսված  ապրանքների  և  ծառայությունների  օգտագործման  միտումը:

Գրականության ցանկ

  1. Բայադյան Ա., «Տնտեսագիտական բառարան», Երևան, «Գիտություն», 2014:
  2. Բուլանիկյան Ս., «Առևտրի կազմակերպում և տեխնոլոգիա», Երևան, «Տնտեսաետ», 2006:
  3. Գևորգյան Ռ., «ՀՀ մանրածախ առևտրային կազմակերպությունների գործունեության արդյունավետության վիճակագրական վերլուծությունը ինդեքսային մեթոդով» // «Բանբեր Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի», Երևան, 2013, №4:
  4. Թավադյան Ա., «Մակրոտնտեսական վերլուծություն, մոդելավորում և կանխատեսում», Երևան, «Տնտեսագետ», 2014:
  5. Շաբոյան Ա., Մանասերյան Ա., «Մանրածախ առևտրի ոլորտում մրցակցության խնդիրները և դրանց լուծման ուղիները ՀՀ-ում» // «Բանբեր Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի», Երևան, 2018, №3:
  6. Бланк И.А. Управление торговым предприятием. — К: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 2016, стр. 85
  7. Горфинкель В.Я., Поляк Г.Б., Швандор В.А. Предпринимательство. — 4-е изд. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2017.
  8. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: перевод с франц. — СПб: Наука, 2018,
  9. Лисичкин П., «Статистический анализ оборота розничной торговли российской федерации» // Форум молодых ученых, №12(28), 2018.
  10. ….
Պատվիրել/