Հատված
Ժամանակակից կազմակերպական միջավայրի արագ փոփոխությունները, տեխնոլոգիական առաջընթացը և աշխատուժի բազմազանությունը նպաստում են կառավարման նոր մոտեցումների առաջմղմանը։ Այս համատեքստում հուզական ինտելեկտը (ՀԻ) հանդես է գալիս որպես արդյունավետ կառավարման առանցքային բաղադրիչ, որն ուղղված է ինչպես անհատական, այնպես էլ միջանձնային մակարդակներում բարձր արդյունքների ապահովմանը։
Գրականության ցանկ
- Աղեկյան, Հ., Հուզական ինտելեկտը և դրա դերը պետական կառավարման համակարգում, Երևանի պետական համալսարան, Երևան, 2018, էջ 75–105։
- Չոբանյան, Կ., Թիմային աշխատանքում հուզական ինտելեկտի դերը, «Մենեջմենթ և նորարարություն» ամսագիր, Երևան, 2020, էջ 47։
- Սահակյան, Լ., Հայաստանի մասնավոր հատվածում հուզական ինտելեկտի կիրառման առանձնահատկությունները, ՀՀ ԳԱԱ Տնտեսագիտության ինստիտուտ, Երևան, 2021, էջ 77–95։
- Тарасова, Л. Н., Интегральная модель эмоционального интеллекта: российский подход, Московский психолого-социальный институт, Москва, 2022։
- Bar-On, R., The Bar-On model of emotional-social intelligence (ESI), Psicothema, 2006, 18, էջ 13–25։
- Boyatzis, R., Goleman, D., Primal Leadership: Learning to Lead with Emotional Intelligence, Harvard Business Review Press, Boston, 2013, էջ 60։
- Davis, M. H., Empathy: A Social Psychological Approach, Westview Press, Boulder, CO, 1994, էջ 185–210։
- Goleman, D., Emotional Intelligence: Why It Can Matter More Than IQ, Bantam Books, New York, 1995, էջ 96, 210–225, 352։
- ….