Հատված
Ժամանակակից գլոբալիզացված աշխարհում միջազգային շուկաներ մուտք գործելու և այնտեղ կայուն դիրք զբաղեցնելու համար ընկերությունները պետք է մշակեն արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություններ։ Սպառողական նախասիրությունների փոփոխականությունն, ազգային և տարածաշրջանային տնտեսական առանձնահատկությունները, ինչպես նաև մրցակցային միջավայրի փոփոխությունները պահանջում են ճկուն և խորը վերլուծված մոտեցում։ Միջազգային մարքեթինգի ռազմավարությունների մշակումը կարևոր է հատկապես այն ընկերությունների համար, որոնք ձգտում են ընդլայնել արտահանման ծավալները և ապահովել կայուն զարգացում։
Գրականության ցանկ
- Ղուշչյան, Հ. Բ. (խմբ.) Մակրոտնտեսական կարգավորում, Տնտեսագետ, Երևան, 2003, էջ 269։
- Հայաստանի ազգային վիճակագրական ծառայություն, Արտահանման և ներմուծման տվյալներ, 2019-2023։
- Հայաստանի արդյունաբերողների և գործարարների միություն, Միջազգային առևտրի վերլուծություն, 2022։
- Grand Candy ՍՊԸ, պաշտոնական կայք՝ grandcandy.am։
- Smith, J. Global Pricing Strategies, Oxford University Press, 2020, pp. 145-178.
- Ansoff, I. Strategies for Diversification, Harvard Business Review, 1957, pp. 113-114.
- Henderson, B. D. The Product Portfolio, Boston Consulting Group, 1970, pp. 2-5.
- Lambin, J. J. Strategic Marketing and Business Policy, McGraw-Hill, 2008, pp. 134-156.
- Xuemin Zhao, Reinhold Decker Choice of Foreign Market Entry Mode: Cognitions from Empirical and Theoretical Studies, Bielefeld, Germany, 2009, p. 3.
- ….