Հատված
Ժամանակակից բանկային ոլորտում մարքեթինգային ծրագրերի մշակումը դարձել է կարևոր գործիք՝ հաճախորդների ներգրավման, շուկայական դիրքի ամրապնդման և ֆինանսական կայունության ապահովման համար։ Տնտեսական փոփոխությունների, տեխնոլոգիական առաջընթացի և սպառողական վարքագծի դինամիկ փոփոխությունների պայմաններում արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարության անհրաժեշտությունը ավելի է ընդգծվում։
Գրականության ցանկ
- Kotler P., Marketing Management, Pearson, 2021, էջ 250-280։
- Porter M., Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, Free Press, 2020, էջ 310-360։
- Жукова Е. Ф., Эриашвили Н.Д., Кузнецова Е.И., Васильев Г.А., Поляков В.А., Банковский менеджмент, 4-е издание, Москва, 2012, стр. 190-191։
- Хабаров В.И., Попова Н.Ю., Банковский маркетинг, Москва, 2005, стр. 13-14։
- Philip Kotler, Marketing Essentials, Prentice Hall, Inc 1984, page 29։
- Бабайан В., Банковское дело: основы и практика, Ереван, 2003, էջ 9։
- Հայրապետյան Ն., Հայրապետյան Ն., Բանկային մարքեթինգ, Երևան, 2003,էջ8-9։
- Карпова С.В., Маркетинг: теория и практика, 2003, https://studme.org/1787121715075/marketing։
- Chaffey D., Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice, Pearson, 2022։
- Lovelock C., Wirtz J., Services Marketing: People, Technology, Strategy, Pearson, 2020։
- ….