Մարքեթինգի ծրագրի մշակման առանձնահատկությունները (Հայէկոնոմբանկի օրինակով)

Գին՝ 21 500դրամ
Էջերի քանակ՝ 43էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17792

Բովանդակություն

Ներածություն

Հետազոտության մեթոդաբանություն

Վերլուծություն

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ժամանակակից բանկային ոլորտում մարքեթինգային ծրագրերի մշակումը դարձել է կարևոր գործիք՝ հաճախորդների ներգրավման, շուկայական դիրքի ամրապնդման և ֆինանսական կայունության ապահովման համար։ Տնտեսական փոփոխությունների, տեխնոլոգիական առաջընթացի և սպառողական վարքագծի դինամիկ փոփոխությունների պայմաններում արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարության անհրաժեշտությունը ավելի է ընդգծվում։

Գրականության ցանկ

  1. Kotler P., Marketing Management, Pearson, 2021, էջ 250-280։
  2. Porter M., Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, Free Press, 2020, էջ 310-360։
  3. Жукова Е. Ф., Эриашвили Н.Д., Кузнецова Е.И., Васильев Г.А., Поляков В.А., Банковский менеджмент, 4-е издание, Москва, 2012, стр. 190-191։
  4. Хабаров В.И., Попова Н.Ю., Банковский маркетинг, Москва, 2005, стр. 13-14։
  5. Philip Kotler, Marketing Essentials, Prentice Hall, Inc 1984, page 29։
  6. Бабайан В., Банковское дело: основы и практика, Ереван, 2003, էջ 9։
  7. Հայրապետյան Ն., Հայրապետյան Ն., Բանկային մարքեթինգ, Երևան, 2003,էջ8-9։
  8. Карпова С.В., Маркетинг: теория и практика, 2003, https://studme.org/1787121715075/marketing։
  9. Chaffey D., Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice, Pearson, 2022։
  10. Lovelock C., Wirtz J., Services Marketing: People, Technology, Strategy, Pearson, 2020։
  11. ….
Պատվիրել/