Հատված
Հայաստանի ալկոհոլային արտադրանքը, մասնավորապես՝ կոնյակը և գինին, առանձնանում է բարձր որակով, հարուստ պատմությամբ և միջազգային ճանաչմամբ։ Սակայն գլոբալ շուկայում իրացման ընդլայնումն անհնար է առանց համալիր և ռազմավարական մոտեցման։ Միջազգային առևտրի դինամիկ փոփոխությունները, մրցակցային միջավայրի խստացումը, տարբեր երկրների կողմից կիրառվող առևտրային սահմանափակումները և գնային քաղաքականության փոփոխությունները զգալի ազդեցություն են ունենում հայկական արտադրանքի արտահանման հնարավորությունների վրա։
Գրականության ցանկ
- Ազատյան Գ. Հայկական կոնյակի արտահանման մարտահրավերները։ Երևան, 2022, էջ 35-50։
- Babayan A. Armenian Brandy: Market Position and Export Challenges։ Yerevan, 2022, էջ 45-78։
- Barney J.B. Gaining and Sustaining Competitive Advantage (2nd ed.)։ Prentice-Hall: Upper Saddle River, NJ, 2002։
- Gibbons M. Luxury Cognac Market Trends in Eastern Europe։ Cambridge, 2020, էջ 75-95։
- Kotler P. Marketing Management։ Pearson, 2021, էջ 250-280։
- Porter M. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors։ Free Press, 2020, էջ 310-360։
- Smith J. Global Trends in the Alcoholic Beverage Market։ Oxford, 2019, էջ 112-140։
- Wines & Spirits Association. Global Alcoholic Beverage Consumption Patterns։ Paris, 2021, էջ 120-150։
- World Bank. Trade Barriers and Export Potential for Small Alcohol Producers։ Washington D.C., 2023, էջ 50-78։
- Economic Outlook for Alcoholic Beverages Industry in 2024։ Paris, 2024, էջ 100-130։
- ….