Հայաստանում սոցիալական աշխատող-շահառու փոխհարաբերություններում հանդիպող էթիկական հիմնախնդիրները երեխաների հետ աշխատանքում

Գին՝ 23 000դրամ
Էջերի քանակ՝ 46էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17804

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Երեխաների հետ սոցիալական աշխատանքի առանձնահատկությունները

1.1 Երեխաների խոցելություն և խոցելի երեխաների խմբեր

1.2 Տարբեր սոցիալական համատեքստերում երեխաների հետ սոցիալական աշխատանքի մարտահրավերները

Գլուխ 2. Սոցիալական աշխատող-երեխա էթիկական հաղորդակցությունները

2.1 Երեխաների հետ սոցիալական աշխատանքի էթիկական մարտահրավերները

2.2 Երեխաների հետ սոցիալական աշխատողի հաղորդակցման տեխնիկաները

Գլուխ3. Հայաստանում սոցիալականաշխատող-շահառու փոխհարաբերություններում հանդիպող էթիկական հիմնախնդիրները երեխաների հետ աշխատանքում. սոցիալական հետազոտություն

3.1 Հայաստանում սոցիալական աշխատող-շահառուփոխհարաբերություններում հանդիպող էթիկականհիմնախնդիրները երեխաների հետ աշխատանքում.սոցիալական հետազոտության ծրագիր

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Հասարակության ցանկացած խումբ կամ մաս, որի համար ավելի մեծ է խտրական գործելակերպերի, բռնության, բնական կամ բնապահպանական աղետների ենթարկվելու, կամ տնտեսական բարդությունների բախվելու վտանգը, քան պետության սահմաններում հասարակության այլ խմբերի համար, կոչվում են խոցելի խմբեր։

Խոցելի երեխա է համարվում այն երեխան, ով հայտնվել է ֆիզիկական կամ զգացմունքային վնաս ստանալու մեծ վտանգի տակ, կամ այն երեխան, ով կյանքի գործոնների պատճառով վատ իրավիճակում է հայտնվել:

Երեխաները այն անձինք են, ովքեր չեն հասել չափահասության տարիքին։ Այս խումբը պոտենցիալ խոցելի է, քանի որ նրա վրա ազդում են արտաքին գործոնները (ընտանիք, հասարակություն, դպրոց և այլն), հոգեկան անկայունությունը, վատ հարմարվողականությունը տարբեր գրգռիչներից, մեծերից կախվածությունը: Ուստի նա ամենաանզորն ու անպաշտպանն է։

Գրականության ցանկ

  1. Հովակիմյան Վ., Էթիկա, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, 2022, https://vigenhovakimyan.wordpress.com/2022/04/12/%D5%A7%D5%A9%D5%AB%D5%AF%D5%A1/
  2. Ձեռնարկ երեխաների հիմնախնդիրներով զբաղվող մասնագետների համար: ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություն, Նեյրոլինգվիստիկական ծրագրավորման և հոգեկարգավորման կենտրոն, Երևան, 2006թ.
  3. Սոցիալական աշխատանքի մասնագիտական չափորոշիչներ, «Ներդաշնակ հասարակություն» սոցիալական աշխատողների հայկական ասոցիացիա, 2015թ., https://www.ifsw.org/wp-content/uploads/2018/01/Social-Work-Standards_AASW-1.pdf
  4. Սոցիալական խմբեր, խոցելի խմբեր, https://www.dasaran.net/apps/wiki/view/id/6592
  5. Տոնոյան Ա., Սոցիալական աշխատանք խոցելի խմբերում, դասախոսություններ
  6. Валерьевна Т., Этические проблемы социальной работы, 2016, http://www.diaconia.ru/files/56ce9c/73416d/a11835/8b4567/eticheskie_problemy_sotsialnoy_raboty_2016.pdf
  7. Викторовна Е. В., Этические проблемы практики социальной работы//Учебно-методическое пособие, Пенза, 2012
  8. Гуслякова Н. С., Социальная работа с семьей: теория и практика, 2018
  9. Казакова Е. И., Социальная работа с детьми и молодежью, 2019
  10. Клушина, Н. П. Организация практики студентов по социальной работе / Н.П. Клушина, В.С. Ткаченко. — М.: Владос, 2012,
  11. ….
Պատվիրել/