Հատված
Հասարակության ցանկացած խումբ կամ մաս, որի համար ավելի մեծ է խտրական գործելակերպերի, բռնության, բնական կամ բնապահպանական աղետների ենթարկվելու, կամ տնտեսական բարդությունների բախվելու վտանգը, քան պետության սահմաններում հասարակության այլ խմբերի համար, կոչվում են խոցելի խմբեր։
Խոցելի երեխա է համարվում այն երեխան, ով հայտնվել է ֆիզիկական կամ զգացմունքային վնաս ստանալու մեծ վտանգի տակ, կամ այն երեխան, ով կյանքի գործոնների պատճառով վատ իրավիճակում է հայտնվել:
Երեխաները այն անձինք են, ովքեր չեն հասել չափահասության տարիքին։ Այս խումբը պոտենցիալ խոցելի է, քանի որ նրա վրա ազդում են արտաքին գործոնները (ընտանիք, հասարակություն, դպրոց և այլն), հոգեկան անկայունությունը, վատ հարմարվողականությունը տարբեր գրգռիչներից, մեծերից կախվածությունը: Ուստի նա ամենաանզորն ու անպաշտպանն է։
Գրականության ցանկ
- Հովակիմյան Վ., Էթիկա, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, 2022, https://vigenhovakimyan.wordpress.com/2022/04/12/%D5%A7%D5%A9%D5%AB%D5%AF%D5%A1/
- Ձեռնարկ երեխաների հիմնախնդիրներով զբաղվող մասնագետների համար: ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություն, Նեյրոլինգվիստիկական ծրագրավորման և հոգեկարգավորման կենտրոն, Երևան, 2006թ.
- Սոցիալական աշխատանքի մասնագիտական չափորոշիչներ, «Ներդաշնակ հասարակություն» սոցիալական աշխատողների հայկական ասոցիացիա, 2015թ., https://www.ifsw.org/wp-content/uploads/2018/01/Social-Work-Standards_AASW-1.pdf
- Սոցիալական խմբեր, խոցելի խմբեր, https://www.dasaran.net/apps/wiki/view/id/6592
- Տոնոյան Ա., Սոցիալական աշխատանք խոցելի խմբերում, դասախոսություններ
- Валерьевна Т., Этические проблемы социальной работы, 2016, http://www.diaconia.ru/files/56ce9c/73416d/a11835/8b4567/eticheskie_problemy_sotsialnoy_raboty_2016.pdf
- Викторовна Е. В., Этические проблемы практики социальной работы//Учебно-методическое пособие, Пенза, 2012
- Гуслякова Н. С., Социальная работа с семьей: теория и практика, 2018
- Казакова Е. И., Социальная работа с детьми и молодежью, 2019
- Клушина, Н. П. Организация практики студентов по социальной работе / Н.П. Клушина, В.С. Ткаченко. — М.: Владос, 2012,
- ….