Հատված
Ժամանակակից գլոբալ շուկայական տնտեսությունում կազմակերպությունների մրցունակության ապահովման և երկարաժամկետ զարգացման կարևորագույն նախապայմաններից է բիզնեսի արժեքի մաքսիմալացման արդյունավետ մենեջմենթի ձևավորումը և իրականացումը: Արժեքի ստեղծումը և շահագրգիռ կողմերի համար դրա բարձրացումը հանդիսանում է ժամանակակից կազմակերպության կառավարման առանցքային նպատակներից մեկը, որն առավել կարևորվում է ֆինանսական շուկայում գործող կազմակերպությունների համար:
Գրականության ցանկ
- «Արարատբանկ» ԲԲԸ -ի 2021-2023թթ կայքում հրապարակված աուդիտորական
- Խաչատրյան Գ., Ձեռնարկության էկոնոմիկա և կառավարում ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009թ.,էջ 54
- Бланк И. А., «Управление стоимостью предприятия», М., 2004, стр. 85
- Головков Э. В., «Стратегический менеджмент», М., 2013, стр. 45
- Добровольский А. А., «Финансовый менеджмент: теория и практика», М., 2007, стр. 156
- Казанский Н. Г., «Корпоративная культура и управление персоналом», М., 2009, стр. 145
- Кириллов В. Н., «Управление человеческими ресурсами», М., 2015, стр. 97
- Макаров В. Л., «Оценка бизнеса: Учебник», М., 2005, стр. 174
- Матюшин В. А., «Цифровая трансформация бизнеса», М., 2018, стр. 103
- Сергей Иванов, «Бренд-менеджмент: создание и управление брендом», М., 2020, стр. 43
- Яковлев А. А. «Инновационный менеджмент», М., 2011, стр. 63
- ….