Հատված
Ժամանակակից աշխարհում թվային տնտեսության զարգացումը հիմնովին վերափոխում է անհատի վարքագծային մոդելները՝ ազդելով նրա սոցիալական, տնտեսական և տեղեկատվական գործունեության վրա։ Թվային տեխնոլոգիաների անընդհատ զարգացումն ու դրանց ներթափանցումը կյանքի տարբեր ոլորտներ ստեղծում են նոր իրականություն, որտեղ անհատը ձևավորում է իր որոշումները, փոխգործակցում շրջապատի հետ և կիրառում նոր հնարավորություններ՝ հիմնվելով թվային միջավայրի վրա։
Գրականության ցանկ
- Andreassen, C. S., Pallesen, S., Social Network Site Addiction — An Overview, Current Pharmaceutical Design, 2014, էջեր՝ 4053–4061։
- Bennett, W. L., Segerberg, A., The Logic of Connective Action: Digital Media and the Personalization of Contentious Politics, Information, Communication & Society, 2012, էջեր՝ 739–768։
- Brynjolfsson, E., Kahin, B., Understanding the Digital Economy: Data, Tools, and Research, MIT Press, 2000, էջեր՝ 1–370։
- Brynjolfsson, E., McAfee, A., The Second Machine Age, W. W. Norton & Company, New York, 2014, էջեր՝ 30–70։
- Castells, M., The Rise of the Network Society, Wiley-Blackwell, 2010, էջեր՝ 1–497։
- Davis, F. D., Perceived Usefulness, Perceived Ease of Use, and User Acceptance of Information Technology, MIS Quarterly, 1989, էջեր՝ 319–340։
- Friedman, T. L., The World Is Flat: A Brief History of the Twenty-First Century, Farrar, Straus and Giroux, 2005, էջեր՝ 1–488։
- Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I., Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, Wiley, 2017, էջեր՝ 1–208։
- Lamberton, C., Stephen, A. T., A Thematic Exploration of Digital, Social Media, and Mobile Marketing: Research Evolution from 2000 to 2015, Journal of Marketing, Vol. 80, No. 6, 2016, էջեր՝ 146–172։
https://doi.org/10.1509/jm.15.0415 (մուտք՝ 14.04.2025) - ….