Հատված
Տնտեսական զարգացման ժամանակակից տեսություններում ՓՄՁ-ները դիտարկվում են որպես նորարարությունների կարևոր աղբյուր՝ շնորհիվ իրենց ճկունության, արագ որոշումներ կայացնելու կարողության և շուկայական փոփոխություններին հարմարվելու ունակության: Հատկապես զարգացող երկրներում, ինչպիսին է Հայաստանը, ՓՄՁ-ները կարող են դառնալ տնտեսական դիվերսիֆիկացիայի և տեխնոլոգիական արդիականացման հիմնական միջոց: Սակայն այս ներուժի իրագործման համար անհրաժեշտ է համակարգված և գիտականորեն հիմնավորված մոտեցում:
Գրականության ցանկ
- Թարփոշյան Հ․, Նորարարական ձեռնարկատիրությունը տնտեսական զարգացման համատեքստում, ՀՊՏՀ, Բանբեր, 2021թ․, N4, էջ 141
- Փոքր և միջին ձեռնարկատիրությունը Հայաստանի Հանրապետությունում, 2024
- Акимов О. Малый и средный бизнес: Эволюция понятий, рыночная среда, проблемы развития. Финансы и статистика. М. 2003г. стр. 19
- Блауг М.Сэй, Жан Батист // 100 великих экономистов до Кейнса = Great Economists before Keynes: An introduction to the lives & works of one hundred great economists of the past. — СПб.: Экономикус, 2008. — С. 287-289. — 352 с.
- Блинов А.,Шапкин И. Малое предпринимательство: теория и практика. Дашков и К. М. 2003г.стр. 59
- Грибов В. Менеджмент в малом бизнесе. Финансы и статистика. М. 2002 г. стр. 5
- Друкер П. Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы. М. 1992г. стр. 31
- Йозеф Шумпетер, Теория экономического развития. Капитализм, социализм и демократия, «Эксмо», 2007 г., с. 234.
- Колесников А., Колесникова Л. Малый и средний бизнес: эволюция понятий и проблема определения. Вопросы экономики, 1996.№ 7.
- ….