Հետվաճառքային սպասարկման առանձնահատկություները

Գին՝ 5200դրամ
Էջերի քանակ՝ 26էջ
Զբոսաշրջություն, սերվիս, կադաստրային գործ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 1827

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Հետիրացումային սպասարկման ձևերը
2. Սպասարկման կարևորությունը շուկայական տնտեսության պայմաններում
3. Հետիրացումային սպասարկման առանձնահատկությունները
Եզրակացություն
Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Զարգացման արդի փուլում առևտրային հարաբերություններում տեղի ունեցող տնտեսական, կազմակերպա-իրավական փոփոխությունների պայմաններում առևտրային գործունեության կազմակերպումն ու տեխնոլոգիական գործընթացները պահանջում են նոր մոտեցումներ: Հաշվի առնելով շուկայի իրական պահանջներն ու պահանջարկի փոփոխության միտումները` ապրանքների շրջանառության ոլորտում կարևորվում է ապրանքաշարժի գործընթացի արդյունավետ կազմակերպումը` աշխատանքային, դրամական և նյութական նվազագույն ծախսումներով: Նոր պայմաններում առևտրական կազմակերպությունները գործընկերների հետ սահմանում են սկզբունքորեն նոր հարաբերություններ, գործում են շուկայական տնտեսությանը բնորոշ սկզբունքներով: Ազատ տնտեսվարման պայմաննեում ապրանքների կամ ծառայությունների իրացումը, յուրաքանչյուր կազմակերպության գործունեության կարևորագույն փուլն է: Նշենք, որ նախկին` կենտրոնացված պլանային տնտեսության համակարգում կազմակերպությունների մոտ նմանօրինակ խնդիրներ չէին առաջանում, քանի որ ծառայություններ իրականացնող կամ արտադրանք թողարկող յուրաքանչյուր կազմակերպություն արդեն տեղյակ էր, թե որտեղ պետք է սպառվի արտադրանքը և ովքեր պետք է լինեն սպառողները: Այնինչ, անցումային տնտեսության պայմաններում, երբ յուրաքանչյուր կազմակերպություն նոր է յուրացնում նոր տնտեսակարգի բնութագրիչ գործոնները և գործունեության ռազմավարության անհրաժեշտ սկզբունքները, խիստ անհրաժեշտություն է առաջանում գործունեություն ծավալել ըստ նախապես մշակված շուկայական ռազմավարության:

Գրականության ցանկ

1. «Կոմերցիայի հիմունքներ», Ս.Հ.Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, Տնտեսագետ, 2003,
2. Котлер и др., Основы маркетинга: второе европейское издание, 1998 г
3. Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Х. Анн. Маркетинг: Учебник для вузов.- Экономика, 2000.-
4. Борисова Ю. Н., ГаранинН. И. /Менеджмент гостиничного и ресторанного обслуживания / Москва / 2007г.,

Պատվիրել/