Հատված
Սոցիալ-մշակութային ազդեցությունը անձի վրա անհատականության ձևավորման գործընթաց է, որը հիմնված է սոցիալական պայմանների, սոցիալական խմբերի և կենսական փորձի ձեռքբերման վրա, արժեքների, վարքի նորմերի և կանոնների գնահատման վրա: Դեռահասի վրա մեծ ազդեցություն են ունենում ծնողների անհատական սոցիալական փորձը, դաստիարակության սխալները, հասարակության յուրահատկությունները (օրինակ՝ ընտանիք), սոցիալական վարքի յուրացումը և այլն: Սոցիալական վարքի ղեկավարումը կախված է ընտանիքի անբավարար արդյունավետ գործունեությունից, ուսումնադաստիարակչական կամ ստեղծագործական կազմակերպվածությունից, իրավապաշտպան մարմիններից, սոցիալական ադապտացիայից, շրջապատից, մասնավորապես՝ միգրացիայի և ուրբանիզացիայի գործընթացներից:
Գրականության ցանկ
1. Ա. Ի. Կրավչենկո, Սոցիոլոգիա, Երևան 2004
2. Արմինե Աշիկյան, ԸՆՏԱՆԻՔԸ ԵՐԵԽԱՅԻ ԱՆՁԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՍՈՑԻԱԼ-ՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ, աղբյուրը՝ http://publications.ysu.am/wp-content/uploads/2016/07/34.Armine_Ashikyan.pdf
3. Լ. Գարգրցյան, Ի. Հարությունյան, Գենդերային սոցիալականացում, գործընթացն ու արդյունքը, ԵՊՀ 2016,
4. Կոնֆլիկտաբանություն, գենդեր և խաղաղարարություն, Երևան 2003
5. Հ. Է. Գևորգյան, Գենդեր, խնդիրներ և լուծման ուղիներ. Գենդերային ուսուցման մեթոդաբանական մոտեցում, Երևան 2014
6. Ս. Չելդերին, Դ.Դրաքման և Լ.Ֆասթ, Կոնֆլիկտ, Վերլուծությունից մինչև միջամտություն, Երևան 2007,
7. Վ. Խ. Միրզոյան, Ընտանեկան կոնֆլիկտների տեսակները և դրանց ազդեցությունը երեխայի անձի ձևավորման վրա, Գիտական տեղեկագիր 2014, Հ. 1,
8. Վիկտորիա Պրուին դե Ֆրանսիսկո, Քեթրին, Հելեն, Պալզևսկի, Գենդերային հաղորդակցություն, Գենդերային հետազոտությունների և հաղորդակցության կենտրոն, Սեյջ հրատարակչություն 2007,