Հատված
Բրենդն ավելին է քան անվանումը, սիմվոլը կամ կերպարը, դա հարաբերությունների ամբողջություն է, որը կարող է ստեղծել միայն սպառողը: Դա ապրանքին /ծառայությանը/ երկարատև նախապատվություն տալու ստեղծման գործունեությունն է, որն հիմնված է սպառողի վրա որոշակի գաղափարների մեջ միավորված և միատեսակ ձևավորմամբ ապրանքային նշանի, փաթեթավորման, գովազդային սպասարկման, նյութերի, վաճառքի խթանման և գովազդի այլ տարրերի միջոցով համատեղ ազդեցություն գործելու վրա, որոնք տարբերակում են ապրանքը /ծառայությունը/ մրցակիցների ապրանքներից և ստեղծում է նրա կերպարը : Բրենդի ձևավորումը ֆիրմայի պատմության, նրա հիմնադիրների և ղեկավարների ճակատագրերի, գիտակ և տաղանդավոր բրենդ-մեյքերների գործունեության հաղթանակած արդյունքն է: Ֆիրմաների ոչ բոլոր անունները կարելի է անվանել բրենդ, ոչ բոլորը կարող են այդպիսին դառնալ և ոչ բոլորը կարող են պահպանել բրենդի մակարդակը:
Գրականության ցանկ
1. «Стратегические бренд-коммуникационные кампании», Д.Шульц, Б.Барнс. Издательство: М.: ИД Гребенщикова, 2003г., с.76
2. Голова А., Что нам стоит бренд построить. Создание и строительство бренда, http://4p.net.ua.
3. «Брендинг» А.М.Годин Издательство: М.: ИТК «Дашков и Ко», 2006г, с.45
4. Годин А.М. Брендинг, М.: Дашков и Ко,2006, с.32
5. Аакер, Д. Создание сильных брендов / Д. Аакер. – М. : Бренд-менеджмент, 2003. – 440 с.
6. Домнин, В. Н. Управление брендами : учебно-наглядное пособие / В. Н. Домнин. – СПб. : Изд-во СПбГУЭФ, 2008. – 472 с.
7. Рудая, Е. А. Основы бренд-менеджмента : учеб. пособие / Е. А. Рудая. – М. : Аспект Пресс, 2006. – 256 с.
8. Капферер Ж.-Н. Бренд навсегда: создание, развитие, поддержка ценности бренда / Пер. с англ. — 3-е изд. — М.: Вершина, 2006. — 448 с.
9.Семенов, В. Б. Товарный знак: битва со смыслами / В. Б. Семенов. – СПб. : Питер, 2005. – 256 с.