Հատված
Ժամանակակից դպրոցը գտնվում է վերակառուցման փուլում. մշտապես տեղի են ունենում ուսուցման բովանդակության, ուսումնական գործունեության կազմակերպման բարեփոխումներ, որոնք մի շարք պրոբլեմային իրավիճակների առջև են կանգնեցում թե ուսուցիչներին, և թե աշակերտներին, ինչի արդյունքում տուժում է ուսումնական գործունեությունը: Միաժամանակ փոխվում է աշակերտների ներընտանեկան, համադասարանցիների, ինչպես նաև ուսուցիչների հետ միջանձնային փոխհարաբերությունների բնույթը: Այս ամենն օրինաչափորեն ազդում է աշակերտների սովորելու ցանկության՝ դրդապատճառների բարդ համակցության վրա:
Գրականության ցանկ
1. Ա. Նալչաջյան, Հոգեբանության հիմունքներ, Երևան 1997
2. Ա. Վ. Պետրովսկի, Ընդհանուր հոգեբանություն, 1974
3. Պետրոսյան Ռ. Ե. , Ուսուցիչների վերապատրաստման գործընթացի կատարելագործումը, Ձեռնարկ ուսուցիչների վերապատրաստման համար, Ե. 2003, 346 էջ
4. Божович Л.И. Изучение мотивации поведения детей и подростков / Под ред. Л.И.Божович и Л.В.Благонадежной. М., 1972.
5. В.А. Семиченко, Проблемы мотивации поведения и деятельности человека. — К.: Миллениум, 2004
6. Гордеева Т. О. , Мотивация учебной деятельности школьников и студентов: механизмы, условия развития: Диссертация на соискание ученой степени доктора психологических наук, М. 2013. — 444с.
7. Е.П. Ильин, Мотивация и мотивы. — СПб.: Питер, 2002
8. Занюк С. Психология Мотивации: Теория и практика мотивирования, М. 2011
9. Каменская Е.Н. Основы психологии, Ростов н/Д, Феникс, 2003
10. Коротаева Е.В., Хочу, могу, умею, Обучение погружение в общение , М. 1997.- 224 с.