Հատված
Երկրի վրա մարդիկ միակ արարածները չեն, որոնց հասու է թվերի իմացությունը: Կենդանիներին նույնպես կարելի է սովորեցնել առարկաների քանակը տարբերել: Բնականաբար, ոչ ոք չի մտածում, որ կենդանիները գիտակցաբար են հաշվում, բայց անշուշտ, կարողանում են թվերը տարբերել: Մարդկության պատմության որոշիչ պահը եկել է այն ժամանակ, երբ պարզ օրինակներն արդեն բավարար չէին: Դժվար չի նայել քարանձավի ներսը և համոզվել, որ երկու երեխաներն էլ տեղում են, կամ էլ աչք գցել քարե կացիններով դարակին` վստահանալու, որ բոլոր չորսն էլ անվնաս են: Բայց պահանջվեց ավելի բարդ տեղեկություն, և ինչ-որ պահի մարդը որոշեց, որ անհրաժեշտ է թվեր օգտագործել: Այսինքն, պարզվեց, որ շատ հարմար է, երբ յուրաքանչյուր թիվ անուն ունի:
Գրականության ցանկ
1. Մկրտչյան Ա., Աբրահամյան Ա., Իսկանդարյան Ա. «Մաթեմատիկա — 1», դասագիրք; Եր., «Զանգակ -97», 2009:
2. Ս. Ս. Ավետիսյան, Ս. Վ. Դանիելյան, Ինֆորմատիկա 7-րդ դասարան, Երևան 2012
3. Азимов Айзек,Числа: от арифметики до высшей математики ,Эксмо-Пресс,2012
4. Майк Аскью, Роб Иствей ,Математика для мам и пап. Домашка без мучений,2016, Альпина Паблишер, 383 страниц,
5. Региональный опыт обучения математике, Капитонова Т.А., Лебедева С.В., 2014
6. Chrisomalis S., Numerical Notation, A comparative History, Cambridge university press 2010, 486 pp.
7. Faddegon, J.-M. 1932. Note au sujet de l’aboujad. Journal asiatique, ser. 12, 220: 139–148.
8. O’Connor, J.J. and E.F. Robertson. 2000. Indian Numerals, MacTutor History of Mathematics Archive, School of Mathematics and Statistics, University of St. Andrews, Scotland.
9. Models of Computation: An Introduction to Computability Theory – Page 1 Maribel Fernández – 2009
10. Philosophy Of Mathematics Francis, John – 2008 – Page 38